W poniedziałek Nick Reilly zarządzający GM Europe rozmawiał z przedstawicielami polskiego rządu i załogą fabryki w Gliwicach a dzień później podobne spotkania odbyły się w Wlk. Brytanii.
We wtorek Reilly spotkał się z Peterem Mandelsonem, sekretarzem ds. biznesu. Rozmowa dotyczyła możliwości wsparcia finansowego przez rząd brytyjski fabryk Vauxhall.
Podobnie jak w Warszawie, szef GM Europe powiedział, że decyzja co przyszłości europejskich zakładów Opla/Vauxhall będzie znana w grudniu. Reilly spotkał się także z Tonym Woodleyem, liderem związku zawodowego Unite, który oczekuje zabezpieczenia przyszłości obu zakładom Vauxhall ale zdaje sobie sprawę, że wprowadzenie restrukturyzacji jest nieunikniona.
W poniedziałek Fritz Henderson, szef całego GM odniósł się do przeszłości zakładu w Ellesmere Port plant, w którym powstaje nowa Astra. "Ellesmere Port jest głównym zakładem, w którym produkowana jest nowa Astra. Jeśli to nie jest lepszy znak świadczący o przyszłości fabryki, to nie wiem co nim jest".
We wtorek Reilly spotkał się z Peterem Mandelsonem, sekretarzem ds. biznesu. Rozmowa dotyczyła możliwości wsparcia finansowego przez rząd brytyjski fabryk Vauxhall.
Podobnie jak w Warszawie, szef GM Europe powiedział, że decyzja co przyszłości europejskich zakładów Opla/Vauxhall będzie znana w grudniu. Reilly spotkał się także z Tonym Woodleyem, liderem związku zawodowego Unite, który oczekuje zabezpieczenia przyszłości obu zakładom Vauxhall ale zdaje sobie sprawę, że wprowadzenie restrukturyzacji jest nieunikniona.
W poniedziałek Fritz Henderson, szef całego GM odniósł się do przeszłości zakładu w Ellesmere Port plant, w którym powstaje nowa Astra. "Ellesmere Port jest głównym zakładem, w którym produkowana jest nowa Astra. Jeśli to nie jest lepszy znak świadczący o przyszłości fabryki, to nie wiem co nim jest".