Takoni
VIA
Francuski koncern OPmobility (d. Plastic Omnium) poinformował, że w minionym 2024 roku jego sprzedaż wzrosła rok do roku o 2,8 procenta i wyniosła 11,65 mld euro (2023: 11,4 mld euro).

Marża operacyjna wzrosła do 440 mln euro (+11,4 proc.) a zysk netto był nieznacznie wyższy od uzyskanego rok wcześniej - 170 mln euro (2023: 163 mln euro).

Najwięcej przychodów wygenerowano w dywizji Exterior & Lighting (5,49 mld euro, -1,5 proc.) a następnie Modules (3,48 mld euro, +12,9 proc.).

Wynik w poszczególnych regionach:
  • Europa - 5,83 mld euro (0,0 proc.),
  • Ameryka Płn. - 13,39 mld euro (-2,6 proc.),
  • Azja (bez Chin) - 1,92 mld euro (+0,5 proc.), w tym Chiny - 941 mln euro (-8,7 proc.),
  • pozostałe regiony - 491 mln euro (+7,2 proc.).
0
Udostępniono
Automotive CEE Day

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

EJOT Polska Sp. z o.o. Sp. k.
ANT Solutions Sp. z o.o.
FORTY Sp. J. A. Korczyński, M. Tytkowska
YETICO S.A.
Oerlikon Balzers Coating Poland Sp. z o.o.
Gumitex Sp. z o.o. Sp.k.