Stokvis Tapes
Takoni
VIA
opel logoOpel zdecydowanie odrzuca zarzuty niemieckiej organizacji ekologicznej Deutsche Umwelthilfe. W odniesieniu do wszystkich naszych pojazdów, jeszcze raz chcielibyśmy podkreślić, co następuje: oprogramowanie opracowane przez GM nie posiada funkcji, które umożliwiają wykrycie, czy pojazd jest poddawany badaniu emisji spalin.

Wyniki rzekomego badania Zafiry przeprowadzonego przez organizację Deutsche Umwelthilfe (DUH) nie są zrozumiałe. To nieuczciwe, że Deutsche Umwelthilfe przedstawia oskarżenia, a pomimo naszych wielokrotnych próśb nie ujawniła rzekomych wyników.

Po otrzymaniu korespondencji od Deutsche Umwelthilfe, nasi inżynierowie niezwłocznie przebadali odpowiedni samochód (Zafirę z silnikiem Diesla o pojemności 1,6 litra zgodnym z normą Euro 6) na stanowisku do prób i zgodnie z przepisami przeprowadzili oraz zaprotokołowali dodatkowe testy – zarówno na dwurolkowym, jak i czterorolkowym stanowisku prób. Wynik: wartości są zgodne z limitami określonymi przepisami prawa zarówno dla badań przeprowadzonych na stanowiskach 2- i 4-rolkowych. Jest to jedyny wynik, jakiego można się spodziewać, ponieważ nie ma na niego wpływu to, czy tylne koła są w ruchu. Oznacza to, że zarzuty są nieprawdziwe i bezpodstawne.

Podejście, które implikuje Deutsche Umwelthilfe przeczyłoby naszej uczciwości, naszym wartościom oraz pracy naszych inżynierów. Dbamy o ścisłą zgodność z ograniczeniami emisji spalin we wszystkich naszych pojazdach. Posiadamy globalne procesy, które zapewniają, że nasze produkty spełniają wszystkie standardy emisji spalin obowiązujące na rynkach, na których są sprzedawane.
0
Udostępniono
Automotive CEE Day

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Promot - Zakłady Metalowe Sp. z o.o.
ZG Lighting Polska Sp. z o.o.
VEOLIA Water Technologies Sp. z o.o.
VIA Technika Obróbki Powierzchniowej Sp. z o.o.
EJOT Polska Sp. z o.o. Sp. k.
LINEX Sp. z o.o.