Plastic Omnium, francuski producent komponentów z tw. sztucznych, zanotowało w III kwartale 2011 r. ponad 35-procentowy wzrost przychodów (1,03 mld euro) w porównaniu do analogicznego okresu zeszłego roku.
O takim wzroście zadecydowały wyniki dywizji motoryzacyjnej - 911,8 mln euro (+40,5 proc.).
Najwięcej przychodów zostało wygenerowanych w Europie (poza Francją - 381,4 mln euro; +34,5 proc.) i Ameryce Płn. (271,4 mln euro; +45,4 proc.). W samej Francji przychody wyniosły 170,5 mln euro (+15,1 proc.).
W okresie styczeń-wrzesień Plastic Omnium może pochwalić się przychodami na poziomie 3,05 mld euro (+33,8 proc.), z których na branżę motoryzacyjną przypadło niespełna 2,69 mld euro (+38,5 proc.).
O takim wzroście zadecydowały wyniki dywizji motoryzacyjnej - 911,8 mln euro (+40,5 proc.).
Najwięcej przychodów zostało wygenerowanych w Europie (poza Francją - 381,4 mln euro; +34,5 proc.) i Ameryce Płn. (271,4 mln euro; +45,4 proc.). W samej Francji przychody wyniosły 170,5 mln euro (+15,1 proc.).
W okresie styczeń-wrzesień Plastic Omnium może pochwalić się przychodami na poziomie 3,05 mld euro (+33,8 proc.), z których na branżę motoryzacyjną przypadło niespełna 2,69 mld euro (+38,5 proc.).