W pierwszych sześciu miesiącach 2019 r. sprzedaż Plastic Omnium, francuskiego dostawcy komponentów z tw. sztucznych, wyniosła 4,61 mld euro. To o 21 proc. więcej niż w tym samym okresie zeszłego roku.
EBITDA wzrosła w ciągu roku z 457 mln euro do 511 mln euro. Zysk netto spadł jednak do 155 mln euro (I półrocze 2018 r.: 230 mln euro), co związane jest z odpisem planu restrukturyzacji, którego koszt w 2019 r. wyniesie około 100 mln euro.
Przychody w poszczególnych regionach (zmiany - like-for-like):
Europa - 2,49 mld euro (-3,1 proc.),
Ameryka Płn. - 1,31 mld euro (+7,3 proc.),
Azja (bez Chin) - 343 mln euro (+3,4 proc.),
Chiny - 385 mln euro (-0,9 proc.).
Ameryka Płd. - 82 mln euro (-7,1 proc.),
Europa
Plastic Omnium: I półrocze 2019 r. - wyższa sprzedaż, niższy zysk
- Szczegóły
- Autor: Plastic Omnium, AutomotiveSuppliers.pl