Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
27 marca Plastic Omnium, firma zajmująca 30. lokatę na liście największych dostawców motoryzacyjnych na świecie poinformowała, że zmieniła nazwie na OPmobility.

Stając się OPmobility, Plastic Omnium otwiera nową kartę w swojej historii i potwierdza przyspieszenie swojej strategicznej transformacji jako wiodącego gracza w dziedzinie zrównoważonej i połączonej mobilności.

W ciągu zaledwie kilku lat Plastic Omnium wdrożyło ambitny strategiczny plan działania prowadzący Grupę do dywersyfikacji swojej działalności poprzez duże przejęcia oraz powiększenia portfela klientów i zasięgu geograficznego.

Posiadając obecnie pięć grup biznesowych oraz działalność związaną z oprogramowaniem, OPmobility rozwija się na całym świecie, poszerzając swoją bazę klientów o wszystkich graczy zajmujących się mobilnością.

Ta dalekosiężna transformacja sprawiła, że Plastic Omnium stało się OPmobilnością. Nowa nazwa stanowi potwierdzenie jej podstawowych zasad jako sprawnej grupy przemysłowej, blisko swoich klientów i podejmującej odważne wybory technologiczne w celu wspierania mobilności.

Przekazując optymistyczną wizję przyszłości, identyfikacja wizualna OPmobility ucieleśnia historyczne korzenie Grupy, jej wartości i dążenie do ciągłego wzrostu. Otwarty na wszelkie formy mobilności, OPmobility będzie w dalszym ciągu wspierać ich przejście na dekarbonizację.

Laurent Burelle, prezes OPmobility, komentuje „Prawie 80 lat po utworzeniu OPmobility stanowi kamień milowy w historii Grupy. Ta nazwa składa hołd naszej przeszłości i naszym wartościom, jednocześnie rzutując nas w przyszłość. OPmobility dokładnie przekłada nasz rentowny rozwój strategię dotyczącą zrównoważonej mobilności, łączącą naszą historyczną działalność motoryzacyjną i naszą dywersyfikację technologiczną, czy to w zakresie elektryfikacji, wodoru, oświetlenia czy oprogramowania”.

„W ostatnich latach Grupa przeszła głęboką transformację, rozszerzając swoją działalność na całym świecie i dywersyfikując bazę klientów, w tym nowicjuszy w dziedzinie mobilności elektrycznej. Pod nową nazwą zwracamy się do wszystkich graczy zajmujących się zrównoważoną mobilnością, w każdym regionie geograficznym. To jest potężna marka, synonim doskonałości technologicznej i przemysłowej umożliwiającej odkrywanie nowych horyzontów” – wyjaśnia Laurent Favre, dyrektor generalny OPmobility.

Félicie Burelle, dyrektor zarządzająca OPmobility mówi: „OPmobility to potwierdzenie wizji Grupy przemysłowej, cenionej przez wszystkich naszych pracowników w 28 krajach, w których działamy. Zmieniając nazwę, zachowując jednocześnie charakterystyczne logo, Grupa opiera się na swoich korzeniach, aby przyspieszyć w przyszłość. OPmobility wyraża naszą ambicję odgrywania kluczowej roli w transformacji energetycznej i transformacji mobilności, w pełnej zgodzie z naszym celem: wprowadzaniem mobilności nowej generacji”.

OPmobility posiada 152 zakłady (w tym w Polsce), 40 ośrodków R&D zatrudniając 40,3 tys. osób na świecie.
0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Shapers’ Polska Sp. z o.o.
ZG Lighting Polska Sp. z o.o.
Wirthwein Polska Sp. z o.o.
Gumitex Sp. z o.o. Sp.k.
1Logistics Żuralski Sp. z o.o.
Kempny Komponenty