27 marca Plastic Omnium, firma zajmująca 30. lokatę na liście największych dostawców motoryzacyjnych na świecie poinformowała, że zmieniła nazwie na OPmobility.
Stając się OPmobility, Plastic Omnium otwiera nową kartę w swojej historii i potwierdza przyspieszenie swojej strategicznej transformacji jako wiodącego gracza w dziedzinie zrównoważonej i połączonej mobilności.
W ciągu zaledwie kilku lat Plastic Omnium wdrożyło ambitny strategiczny plan działania prowadzący Grupę do dywersyfikacji swojej działalności poprzez duże przejęcia oraz powiększenia portfela klientów i zasięgu geograficznego.
Posiadając obecnie pięć grup biznesowych oraz działalność związaną z oprogramowaniem, OPmobility rozwija się na całym świecie, poszerzając swoją bazę klientów o wszystkich graczy zajmujących się mobilnością.
Ta dalekosiężna transformacja sprawiła, że Plastic Omnium stało się OPmobilnością. Nowa nazwa stanowi potwierdzenie jej podstawowych zasad jako sprawnej grupy przemysłowej, blisko swoich klientów i podejmującej odważne wybory technologiczne w celu wspierania mobilności.
Przekazując optymistyczną wizję przyszłości, identyfikacja wizualna OPmobility ucieleśnia historyczne korzenie Grupy, jej wartości i dążenie do ciągłego wzrostu. Otwarty na wszelkie formy mobilności, OPmobility będzie w dalszym ciągu wspierać ich przejście na dekarbonizację.
Laurent Burelle, prezes OPmobility, komentuje „Prawie 80 lat po utworzeniu OPmobility stanowi kamień milowy w historii Grupy. Ta nazwa składa hołd naszej przeszłości i naszym wartościom, jednocześnie rzutując nas w przyszłość. OPmobility dokładnie przekłada nasz rentowny rozwój strategię dotyczącą zrównoważonej mobilności, łączącą naszą historyczną działalność motoryzacyjną i naszą dywersyfikację technologiczną, czy to w zakresie elektryfikacji, wodoru, oświetlenia czy oprogramowania”.
„W ostatnich latach Grupa przeszła głęboką transformację, rozszerzając swoją działalność na całym świecie i dywersyfikując bazę klientów, w tym nowicjuszy w dziedzinie mobilności elektrycznej. Pod nową nazwą zwracamy się do wszystkich graczy zajmujących się zrównoważoną mobilnością, w każdym regionie geograficznym. To jest potężna marka, synonim doskonałości technologicznej i przemysłowej umożliwiającej odkrywanie nowych horyzontów” – wyjaśnia Laurent Favre, dyrektor generalny OPmobility.
Félicie Burelle, dyrektor zarządzająca OPmobility mówi: „OPmobility to potwierdzenie wizji Grupy przemysłowej, cenionej przez wszystkich naszych pracowników w 28 krajach, w których działamy. Zmieniając nazwę, zachowując jednocześnie charakterystyczne logo, Grupa opiera się na swoich korzeniach, aby przyspieszyć w przyszłość. OPmobility wyraża naszą ambicję odgrywania kluczowej roli w transformacji energetycznej i transformacji mobilności, w pełnej zgodzie z naszym celem: wprowadzaniem mobilności nowej generacji”.
OPmobility posiada 152 zakłady (w tym w Polsce), 40 ośrodków R&D zatrudniając 40,3 tys. osób na świecie.
Europa
Plastic Omnium to teraz OPmobility
- Szczegóły
- Autor: OPmobility, AutomotiveSuppliers.pl