Plastic Omnium, francuski producent komponentów z tw. sztucznych, w I kwartale 2012 r. zanotowało niespełna 22-procentowy wzrost sprzedaży w stosunku do tego samego okresu zeszłego roku.
Przychody wyniosły 1,92 mld euro (+21,9 proc.), w tym 1,08 mld euro (+25,1 proc.) przyniosł dział Plastic Omnium Automotive.
Niespena 54 proc. sprzedaży (642,6 mln euro) pochodziło z Europy, w tym 205,8 mln zarobiono we Francji (wzrost o 5,3 proc.) i 436,8 mln euro w pozostałych krajach (+15,8 proc.).
Plastic Omnium oczekuje utrzymania trendu wzrostowego w II kwartale 2012 r.
Przychody wyniosły 1,92 mld euro (+21,9 proc.), w tym 1,08 mld euro (+25,1 proc.) przyniosł dział Plastic Omnium Automotive.
Niespena 54 proc. sprzedaży (642,6 mln euro) pochodziło z Europy, w tym 205,8 mln zarobiono we Francji (wzrost o 5,3 proc.) i 436,8 mln euro w pozostałych krajach (+15,8 proc.).
Plastic Omnium oczekuje utrzymania trendu wzrostowego w II kwartale 2012 r.