Wynik EBIDTA za 2022 rok o 8,53 mln euro (2021: 771 mln euro) a zysk netto 364 mln euro (2021: 303 mln euro).
W minionym roku francuski koncern dokonał kilku akwizycji. W lipcu zakończył przejęcie biznesu AMLS od OSRAM a w październiku zakończono akwizycję Varroc Lighting Systems. Pod koniec lipca 2022 roku Plastic Omnium zapowiedziało również, że przejmie pozostałe udziały w HBPO.
Sprzedaż Plastic Omnium w 2022 r. w podziale na rynki:
- Europa - 4,59 mld euro (+9,1 proc.),
- Ameryka Płn. - 2,71 mld euro (+13,8 proc.),
- Chiny - 1,1 mld euro (+16,8 proc.)
- Azja (bez Chin) - 728 mln euro (+27,5 proc.),
- Ameryka Płd. - 178 mln euro (+36,2 proc.),
- Afryka - 165 mln euro (+39,4 proc.).