Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
Na bazie potwierdzonego zasięgu wynoszącego 701 km w cyklu WLTP, nowa platforma STLA Medium ustanowiła nowy kamień milowy pod względem rzeczywistych osiągów uzyskiwanych na autostradzie.

Nowy Peugeot E-3008, wyposażony w elektryczny układ napędowy w wersji o zwiększonym zasięgu, zademonstrował możliwości platformy umożliwiające podróż z Paryża do Nicei (Francja) z zaledwie dwoma postojami na ładowanie. Podróż odbywała się z prędkością 130 km/h, przy średniej temperaturze zewnętrznej wynoszącej 20°C.

Osiągi te, oferowane teraz przez wersję o zwiększonym zasięgu platformy STLA Medium, można porównać z osiągami pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy (ICE), który zatrzymuje się na tankowanie i odpoczynek kierowcy.

„Naszym celem było od zawsze tworzenie technologii, które przynoszą naszym klientom bezpośrednie korzyści” – powiedział Ned Curic, dyrektor ds. inżynierii i technologii w Stellantis. „Możliwość uzyskania dużego zasięgu platformy STLA Medium sprawia, że jest ona idealna do dalekich podróży bez uszczerbku dla wygody i wydajności pojazdu elektrycznego. Kierowcy mogą teraz cieszyć się dłuższymi podróżami z mniejszą liczbą postojów na ładowanie, z gwarancją wysokiej wydajności przy pełnym spokoju ducha”.

Symulacje pokazują podobne wyniki dla klientów prowadzących samochody zbudowane na platformie STLA Medium, takie jak Peugeot E-3008, jadących na przykład z Turynu do Neapolu (Włochy) czy z Pragi do Brukseli. Wersja STLA Medium o dużym zasięgu jest jedyną platformą w swojej klasie zdolną do pokonania prawie 1000 km przy prędkościach autostradowych z zaledwie dwoma postojami na ładowanie, co dodatkowo potwierdza jej najlepszy w swojej klasie status.

Peugeot E-3008, Peugeot E-5008 i Opel Grandland są już zbudowane na platformie STLA Medium, a pięć dodatkowych modeli ma zostać wprowadzonych na rynek do końca 2026 roku.

Oprócz podstawowych zalet pojazdu elektrycznego z napędem w pełni elektrycznym (BEV) – zerowej emisji spalin, niższych kosztów eksploatacji i cichej, płynnej jazdy – wersja o zwiększonym zasięgu gwarantuje dłuższe przejazdy z mniejszą liczbą postojów na ładowanie, dzięki wysokowydajnym akumulatorom firmy ACC produkowanym w gigafabryce Billy-Berclau/Douvrin w regionie Hauts-de-France.

Wysoka integracja pionowa Stellantis zapewnia pełną kontrolę nad łańcuchem wartości, gwarantując najwyższą jakość i wydajność.
0
Udostępniono

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Nifco Poland Sp. z o.o.
Etisoft Sp. z o.o.
ABC Colorex Sp. z o.o.
Linde  Material Handling Polska Sp. z o. o.
CVGS Sp. z o.o. Sp. k.
ITA Sp. z o. o.  Sp. k.