Produkowane w zakładzie w Trémery silniki wysokoprężne BlueHDi Euro6 są dostępne w dwóch wersjach pojemności skokowej: 1,6 l (100 KM i 120 KM) i 2,0 l (150 KM i 180 KM). Technologia BlueHDi, stopniowo wprowadzana w kolejnych modelach samochodów Grupy PSA od września 2013 roku, jeszcze przed wejściem w życie normy Euro6 (wrzesień 2014 r.) Obecnie jest stosowana we wszystkich modelach z silnikami wysokoprężnymi marek Peugeot, Citroën i DS.
Zakład produkuje obecnie 7 tys. silników dziennie, w tym 5 tys. silników o pojemności 1,6 l (815 tys. sztuk wyprodukowanych od dnia inauguracji tego silnika w 2014 roku) i 2 tys. silników 2,0 l (185 tys. sztuk wyprodukowanych od września 2013 r.).
Z tej okazji Christian Chapelle, Dyrektor ds. Zespołów Napędowych i Podwozi Grupy PSA oświadczył: „Grupa PSA była prekursorem w stosowaniu filtra cząstek stałych, wprowadzonego po raz pierwszy w 2000 roku, a następnie była pierwszym producentem samochodów, który na taką skalę zastosował technologię SCR. Milion wyprodukowanych silników wysokoprężnych „BlueHDi” wyposażonych w najskuteczniejszą technologię redukcji zanieczyszczeń w spalinach stanowi kolejne potwierdzenie tego, że Grupa PSA pragnie oferować swoim klientom w pełni ekologiczne samochody”.