Producent zobowiązał się do produkcji od 2016 r. 1 miliona samochodów we Francji oraz zagwarantował co najmniej jeden nowy model dla każdej z francuskich fabryki w okresie obowiązywania umowy.
Koncern wyraźnie wskazuje, że produkcja "mainstreamowych" aut segmentu B nie jest dłużej możliwa, z racji nie możności osiągnięcia zysku. W przyszłości zakłady we Francji będą specjalizowały się w wytwarzaniu samochodów segmentów C i D oraz wysokiej klasy modeli segmentu B.
Ponadto PSA Peugeot Citroen poinformowało, że zastąpienie modelu Citroën C3 nie jest ujęte w obecnych planach i koncern nie zamierza mówić o swoich planach produkcyjnych z wyprzedzeniem. W ten sposób francuski producent odniósł się pośrednio do doniesień prasowych, zgodnie z którymi nowa generacja C3 miałaby trafić z Poissy do Trnavy na Słowacji, gdzie wytwarzane są modele C3 Picasso i Peugeot 208.