Koncern zaprezentował swoją nową nazwę „Grupa PSA” oraz nowy logotyp.
- ugruntowaniu pozycji światowego producenta samochodów wyróżniającego się wysoką wydajnością,
- wiodącego dostawcy rozwiązań w zakresie mobilności, cieszącego się uznaniem i umiejącego zbudować relacje lojalnościowe ze swoimi klientami
Nazwa symbolizuje dynamikę trzech silnych marek, które wchodzą w jej skład - Peugeot, Citroëna i DS Automobiles - oraz innych, przyszłych i obecnych sektorów działalności Grupy. Nowa tożsamość instytucjonalna odwołuje się do 200-letniej historii Grupy.
Nowy logotyp został w całości zaprojektowany przez projektantów Peugeot Design Lab, studia projektowego PEUGEOT realizującego strategię Global Brand Design, które udostępnia swoje doświadczenie wywodzące się z branży samochodowej markom spoza sektora.
W opinii Jean-Pierre'a Ploué, Dyrektora Stylu Grupy: „Nowe logo o czystej i eleganckiej linii doskonale wyraża nasze wymagania, a jednocześnie otwarcie na nowe horyzonty - towarzyszy przemianom zachodzącym w Grupie i poszerzeniu jej działalności na nowe usługi w zakresie mobilności. Natomiast dyskretny głęboki ciemnoniebieski odcień odwołuje się do naszej tradycji”.