W I półroczu 2010 r. sprzedaż aut Škoda Auto na świecie wzrosła do 378,7 tys. pojazdów, o 15 proc. więcej niż w tym samym okresie zeszłego roku.
Duży udział we wzroście sprzedaży aut Škody ma rynek chiński. W pierwszych sześciu miesiącach br. sprzedano w Chinach 84,1 tys. aut, o 82,3 proc. więcej niż rok wcześniej.
W Europie Zachodnie (bez Niemiec) zanotowano wzrost o 34,5 proc. (117,3 tys. pojazdów). Największe wzrosty dotyczą sprzedaży w Wlk. Brytanii (+61,2 proc.) i Hiszpanii (+50 proc.). Na rynku niemieckim z 67,6 tys. zarejestrowanymi pojazdami, Škoda jest pierwsza wśród zagranicznych marek.
Klienci najczęściej kupowali model Octavia - w okresie styczeń-czerwiec 2010 r. sprzedano ją w 158 tys. egzemplarzy (+20 proc.). Kolejnymi modelami były: Fabia (112 tys.) i Superb (47,8 tys.).
Duży udział we wzroście sprzedaży aut Škody ma rynek chiński. W pierwszych sześciu miesiącach br. sprzedano w Chinach 84,1 tys. aut, o 82,3 proc. więcej niż rok wcześniej.
W Europie Zachodnie (bez Niemiec) zanotowano wzrost o 34,5 proc. (117,3 tys. pojazdów). Największe wzrosty dotyczą sprzedaży w Wlk. Brytanii (+61,2 proc.) i Hiszpanii (+50 proc.). Na rynku niemieckim z 67,6 tys. zarejestrowanymi pojazdami, Škoda jest pierwsza wśród zagranicznych marek.
Klienci najczęściej kupowali model Octavia - w okresie styczeń-czerwiec 2010 r. sprzedano ją w 158 tys. egzemplarzy (+20 proc.). Kolejnymi modelami były: Fabia (112 tys.) i Superb (47,8 tys.).