Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
russiaW montowanym w moskiewskiej fabryce "Avtoframos" modelu francuskiego koncernu Renault Logan 40 proc. komponentów pochodzi z Rosji.

To najwyższy tzw. local content, ze wszystkich zagranicznych samochodów, wytwarzanych na terenie tego krajui. Powstające w wersji sedan auta są wyposażane w wytworzone na terenie Rosji: zderzaki, deski rozdzielcze, siedzenia, oświetlenie, lusterka, układy wydechowe, akumulatory, felgi, opony czy komponenty nadwozia. Baza lokalnych dostawców "Avtoframos" liczy obecie ponad 25 firm. Są to zarówno rosyjscy producenci oraz spółki joint venture (np. "Faurecia Technoplast Automotive"), czy filie zagranicznych producentów (np. Asahi Glass Company, Bosal, K&K, Automotive Lighting, Inergy Automotive Systems).

Z końcem 2009 roku, gdy zakład ma osiągnąć zdolność produkcyjną 160 tys. samochodów rocznie i po uruchomioniu na początku 2010 r. montażu drugiego modelu Renault Sandero (ta sama platforma co Logan), local content ma wzrosnąć do około 50 proc.
0
Udostępniono

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Lubricant Polska Sp. z o.o.
Mondi Simet Sp. z o.o.
Galwanizer Sp. z o.o.
Wirthwein Polska Sp. z o.o.
Nifco Poland Sp. z o.o.
PLAST-MET Automotive Systems Sp. z o.o.