Koncern Suzuki zrezygnował z gruntów pod St. Petersburgiem, na których miała stanąć fabryka samochodów.
Przedstawiciel rosyjskiego oddziału japońskiego producenta poinformował, że projekt jest zamrożony i w przypadku wznowienia decyzji o budowie zakładu, wybrana zostanie inna lokalizacja.
Suzuki podpisało w czerwcu 2007 r. porozumienie z rządem Rosji w sprawie wybudowania fabryki. Budowa zakładu, o wydajności 30 tys. aut rocznie, miała rozpocząć się w pierwszej połowie 2008 r. a rozpoczęcie produkcji planowano na drugą połowę 2009 r. Zakład miał wytwarzać modele Suzuki Grand Vitara i SX4 Crossover.
W czerwcu 2009 r. Suzuki zawiesiła umowę i plan budowy fabryki. Pod koniec sierpnia ambasador Japonii w Rosji powiedział, że chociaż Suzuki ma problemy finansowe, japoński rząd będzie starał się przywrócić projekt.
Przedstawiciel rosyjskiego oddziału japońskiego producenta poinformował, że projekt jest zamrożony i w przypadku wznowienia decyzji o budowie zakładu, wybrana zostanie inna lokalizacja.
Suzuki podpisało w czerwcu 2007 r. porozumienie z rządem Rosji w sprawie wybudowania fabryki. Budowa zakładu, o wydajności 30 tys. aut rocznie, miała rozpocząć się w pierwszej połowie 2008 r. a rozpoczęcie produkcji planowano na drugą połowę 2009 r. Zakład miał wytwarzać modele Suzuki Grand Vitara i SX4 Crossover.
W czerwcu 2009 r. Suzuki zawiesiła umowę i plan budowy fabryki. Pod koniec sierpnia ambasador Japonii w Rosji powiedział, że chociaż Suzuki ma problemy finansowe, japoński rząd będzie starał się przywrócić projekt.