W marcu 2012 r. w Rosji zostało zarejestrowanych 252,8 tys. nowych aut osobowych i dostawczych. To o 13 proc. więcej niż w tym samym okresie zeszłego roku.
Rosjanie nadal najczęściej kupują samochody marki Łada, produkowane przez AwtoWAZ. To jedyna marka z pierwszej "dziesiątkI" jaka straciła w marcu udział w rynku (43,6 tys., -17 proc.). Druga miejsce w tym miesiącu zajął Chevrolet (13,9 tys., +11 proc.) a kolejne: Renault (13,2 tys., +17 proc.), Hyundai (12,5 tys., +30 proc.) i Kia (12 tys., +25 proc.).
W okresie trzech miesięcy 2012 r. w Rosji zarejestrowano 614,2 tys. nowych samochodów, o 19 proc. więcej niż w analogicznym okresie zeszłego roku.
Pierwsza piątka najczęściej kupowanych marek (styczeń-marzec):
Rosjanie nadal najczęściej kupują samochody marki Łada, produkowane przez AwtoWAZ. To jedyna marka z pierwszej "dziesiątkI" jaka straciła w marcu udział w rynku (43,6 tys., -17 proc.). Druga miejsce w tym miesiącu zajął Chevrolet (13,9 tys., +11 proc.) a kolejne: Renault (13,2 tys., +17 proc.), Hyundai (12,5 tys., +30 proc.) i Kia (12 tys., +25 proc.).
W okresie trzech miesięcy 2012 r. w Rosji zarejestrowano 614,2 tys. nowych samochodów, o 19 proc. więcej niż w analogicznym okresie zeszłego roku.
Pierwsza piątka najczęściej kupowanych marek (styczeń-marzec):
- Łada - 109,4 tys. (-15 proc.),
- Nissan - 42,1 tys. (+52 proc.),
- Hyundai - 41,1 tys. (+50 proc.),
- Kia - 39,3 tys. (+30 proc.),
- Renault - 39,3 tys. (+27 proc.).