Francuski koncern Valeo ma powody do zadowolenia. W I półroczu 2010 r. dostawca powrócił do rentowności - zysk netto wyniósł 168 mln euro.
Rok wcześniej Valeo miało 213 mln euro straty.
Sprzedaż wyniosła blisko 4,8 mld euro (+38 proc.), w tym 3,96 mld euro na segmencie OEM (+40 proc.). Na rynek europejski przypadło 2,30 mld euro (+31 proc.), na azjatycki, włącznie z Chinami - 697 mln euro (+66 proc.), północnoamerykański - 458 mln euro (+87 proc.) i południowoamerykański - 291 mln euro (+44 proc.).
Rok wcześniej Valeo miało 213 mln euro straty.
Sprzedaż wyniosła blisko 4,8 mld euro (+38 proc.), w tym 3,96 mld euro na segmencie OEM (+40 proc.). Na rynek europejski przypadło 2,30 mld euro (+31 proc.), na azjatycki, włącznie z Chinami - 697 mln euro (+66 proc.), północnoamerykański - 458 mln euro (+87 proc.) i południowoamerykański - 291 mln euro (+44 proc.).