Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
Volkswagen Samochody Dostawcze, w ramach strategii korporacyjnej GRIP 2030, zamierza do 2030 roku zwiększyć odsetek sprzedawanych przez siebie pojazdów w pełni elektrycznych do ponad 55 procent.

Wspierając rozwój energii odnawialnej, VWSD już teraz zwiększa ilość dostępnej w sieci energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych, tworząc tym samym podstawy do tego, by pojazdy elektryczne marki były użytkowane w sposób neutralny pod względem emisji dwutlenku węgla.

„By zapewnić finansowanie wytwarzania dodatkowej mocy na farmach wiatrowych i instalacjach słonecznych, w sposób ukierunkowany współpracujemy z branżą energetyczną i finansujemy te projekty, które generują dodatkową zieloną energię elektryczną” - wyjaśnia Susanne Leifheit, szefowa Public Affairs i Sustainability w VWSD. „Dla nas w Volkswagen Samochody Dostawcze projekt w Hiszpanii jest kolejnym kluczowym kamieniem milowym w „way to zero” – drodze do zerowej emisji, przez co rozumiemy dekarbonizację i tworzenie zrównoważonej mobilności” - mówi Leifheit. Dwa systemy fotowoltaiczne w hiszpańskim mieście Tordesillas mają łączną roczną moc około 74 milionów kilowatogodzin. Ponad 100 000 modułów rozmieszczonych na ponad 18 hektarach niedaleko Valladolid w regionie Kastylii i León, przetwarza światło słoneczne na energię elektryczną.

Rozwój systemów produkcji i pozyskiwania energii odnawialnej jest dla marki Volkswagen Samochody Dostawcze niezmiernie ważny. Pojazdy elektryczne będą mogły w pełni przyczynić się do ochrony klimatu tylko wtedy, gdy będą rzeczywiście zasilane zieloną energią elektryczną. Poprzez partnerstwo, takie jak to z dostawcą energii Statkraft w Tordesillas, VWSD będzie wspierać neutralne pod względem emisji dwutlenku węgla użytkowanie swoich pojazdów elektrycznych w przyszłości. VWSD postawił sobie w Europie za cel zmniejszenie do 2030 roku śladu węglowego wszystkich pojazdów w całym ich cyklu życia o 40 procent w porównaniu z rokiem 2018. Nowy, w pełni elektryczny ID. Buzz1) odgrywa w tym procesie kluczową rolę. Począwszy od jesieni 2022 r. na swoich pierwszych rynkach pojazd będzie przekazywany klientom z zerowym śladem węglowym netto, kontynuując tym samym założenia całej w pełni elektrycznej rodziny modeli ID.

ID. Buzz i ID. Buzz Cargo będą od jesieni 2022 roku dostarczane w Europie w sposób neutralny pod względem emisji dwutlenku węgla. Oznacza to kompensację emisji CO2 powstałych podczas produkcji w zakładzie w Hanowerze, w łańcuchach dostaw oraz podczas wszystkich etapów transportu prowadzących do przekazania klientom, w tym pierwszego ładowania baterii. Emisje powstałe do momentu przekazania mają być kompensowane przez inwestycje w certyfikowane projekty ochrony klimatu, takie jak projekt Kariba REDD+ (REDD: Reduced Emissions from Deforestation and Degradation), w ramach którego prawie 785 000 hektarów lasów wzdłuż południowego brzegu jeziora Kariba w pobliżu granicy Zambii z Zimbabwe, jest chronionych przed wylesianiem. Jest to jeden z największych zarejestrowanych projektów REDD+. Zlokalizowany jest pomiędzy trzema parkami narodowymi: Chiazaira, Matusadona i Mana Pools. Projekt łączy cztery parki narodowe i osiem rezerwatów safari, tworząc w ten sposób korytarz bioróżnorodności, który chroni obszary leśne, a także liczne zagrożone gatunki.
0
Udostępniono
baza dostawcow
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

MESH Works Inc.
VEOLIA Water Technologies Sp. z o.o.
LINEX Sp. z o.o.
Zakład Wyrobów Metalowych STRUMET Sp. z o. o.
EFAFLEX Polska Sp. z o.o.
Bollhoff Technika Łączenia Sp. z o.o.