W okresie styczeń-listopad 2012 r. Volkswagen Samochody Użytkowe sprzedał na całym świecie 501 tys. pojazdów, o 4,6 proc. więcej niż przed rokiem.
Największym rynkiem zbytu dla tej marki pozostaje Europa, gdzie sprzedano 298 tys. pojazdów (+1,5 proc.), w tym w Niemczech 113,3 tys. (+0,8 proc.).
Sprzedaż w podziale na modele (styczeń-listopada 2012 r.):
Największym rynkiem zbytu dla tej marki pozostaje Europa, gdzie sprzedano 298 tys. pojazdów (+1,5 proc.), w tym w Niemczech 113,3 tys. (+0,8 proc.).
Sprzedaż w podziale na modele (styczeń-listopada 2012 r.):
- T5 - 146,1 tys. (+4,5 proc.),
- Caddy - 139,1 tys. (-4,8 proc.),
- Saveiro (wyłącznie Ameryka Płd.) - 71,8 tys. (-4 proc.),
- Amarok - 75,3 tys. (+25,1 tys.),
- Crafter - 44,2 tys. (+27,3 proc.),
- T2 - 24,5 tys. (+4,8 proc.).