Tendencja wzrostowa sprzedaży utrzymuje się u szwedzkiego producenta samochodów od początku roku i prowadzi wprost do kolejnego, czwartego już, rekordowego wyniku.
Od stycznia do końca listopada sprzedano 513 051 samochodów, co pozwoliło osiągnąć wzrost o 8,3% w skali globalnej. W samym listopadzie nowy samochód z salonu odebrało 51 738 klientów, a więc o 6,1% więcej niż w roku 2016.
W Chinach, będących obecnie największym rynkiem Volvo, sprzedano 11 259 samochodów, co daje ponad 24-procentowy wzrost sprzedaży. Najchętniej wybierane modele to, produkowane w Chinach, XC60, S60L oraz S90.
Wynik uzyskany przez Chiny daje całemu regionowi Azji i Pacyfiku pozycję lidera sprzedaży w listopadzie ze wzrostem na poziomie 17,6%.
Region Ameryki Północnej oraz Południowej wzrósł o 6,8% w listopadzie w porównaniu do roku 2016. Największym zainteresowaniem klientów cieszą się modele XC90, XC60 oraz S90.
W regionie Europy, Bliskiego Wchodu i Afryki od stycznia 2016 roku sprzedano 288 083 samochodów, odnotowując 4,6-procentowy wzrost sprzedaży. W listopadzie rynek ten wzrósł nieznacznie o niespełna 1%. Najczęściej wybierane modele to niezmiennie XC60 oraz XC90, a także V90.