W październiku swoje nowe Volvo z salonu odebrało 47 841 klientów, co przyniosło ponad 5% wzrost sprzedaży. Największym zainteresowaniem wśród kupujących cieszyło się Volvo XC60 oraz modele serii 90.
W samych Chinach, będących obecnie największym rynkiem, w październiku wzrost sprzedaży wyniósł aż 29,5%. Niezmiennie najchętniej wybierane modele to, produkowane na miejscu, XC60, S90 oraz S60L. Cały region Azji i Pacyfiku również odnotował imponujący wynik sprzedaży - 24% w porównaniu do października 2016 roku.
Rynek sprzedaży samochodów Volvo w Ameryce Północnej i Południowej wzrósł w październiku o 14,3%. W Stanach Zjednoczonych sprzedano 7 008 samochodów, co daje ponad 10-procentową wartość wzrostu sprzedaży.
Region EMEA zakończył pierwsze dziesięć miesięcy roku z wynikiem 260 593 sprzedanych samochodów, co pozwoliło odnotować 5% wzrostu sprzedaży w porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego. Największym zainteresowaniem cieszą się modele serii 90 oraz obie generacje Volvo XC60.