W kwietniu 2012 r. Grupa Volvo sprzedała na świecie 18 497 pojazdów ciężarowych, o 4 proc. mniej niż w tym samym miesiącu zeszłego roku.
Na najważniejszym rynku jakim jest Europa, producent zanotował 22-procentowy spadek (6 776 szt.). Natomiast nadal utrzymuje się silny wzrost na kontynencie północnoamerykańskim (4 712 szt., +39 proc.).
W okresie styczeń-kwiecień 2012 r. Volvo sprzedało 74,6 tys. samochodów ciężarowych, o 175 sztuk więcej niż przed rokiem.
Na najważniejszym rynku jakim jest Europa, producent zanotował 22-procentowy spadek (6 776 szt.). Natomiast nadal utrzymuje się silny wzrost na kontynencie północnoamerykańskim (4 712 szt., +39 proc.).
W okresie styczeń-kwiecień 2012 r. Volvo sprzedało 74,6 tys. samochodów ciężarowych, o 175 sztuk więcej niż przed rokiem.