W lipcu 2012 r. Grupa Volvo sprzedała 17,67 tys. pojazdów ciężarowych, o 5 proc. więcej niż w analogicznym okresie zeszłego roku.
Na rynku europejskim producent sprzedał mniej ciężarówek niż przed rokiem (Europa Zach. - 6,1 tys., -7 proc.; Europa Wschodnia - 4,4 tys., -18 proc.).
Wysoki wzrost nastąpił natomiast w Ameryce Północnej (4,4 tys., +74 proc.).
W okresie styczeń-lipiec br. Grupa Volvo sprzedała 132,5 tys. samochodów ciężarowych, o 1 proc. więcej niż rok wcześniej.
Na rynku europejskim producent sprzedał mniej ciężarówek niż przed rokiem (Europa Zach. - 6,1 tys., -7 proc.; Europa Wschodnia - 4,4 tys., -18 proc.).
Wysoki wzrost nastąpił natomiast w Ameryce Północnej (4,4 tys., +74 proc.).
W okresie styczeń-lipiec br. Grupa Volvo sprzedała 132,5 tys. samochodów ciężarowych, o 1 proc. więcej niż rok wcześniej.