Fiat wydał krótki komunikat w sprawie negocjacji ze związkami zaoodowymi w zakładzie Giambattista Vico w Pomigliano d'Arco, gdzie ma byc uruchomiona produkcja Pandy nowej generacji.
"Podczas rozmów okazało się, że (związki - red.) FIM, FIOM, FISMIC, UILM i UGL mają różne stanowiska w tej kwestii, co ma fundamentalne znaczenie dla negocjacji.
"Dziś mamy protokół różnic do wspólnego stanowiska w sprawie wprowadzenia wszystkich warunków, które zapewnią elastyczność i konkurencyjność niezbędną do realizacji przyszłego projektu Panda" czytamy w wydanym w piątek komunikacie Fiata.
Przedstawiając ostatnio plan podniesienia produkcji pojazdów we Włoszech do 1,4 mln w 2014 r., Sergio Marchionne, dyrektor zarządzający koncernu obwarował się go spełnieniem określonych warunków, m.in. pełne wykorzystanie fabryk (czyli 18 zmian na tydzień), rygorytyczne powstrzymania kosztów ogólnych i kosztów pracy czy zdecydowane zaangażowanie w World Class Manufacturing.
"Podczas rozmów okazało się, że (związki - red.) FIM, FIOM, FISMIC, UILM i UGL mają różne stanowiska w tej kwestii, co ma fundamentalne znaczenie dla negocjacji.
"Dziś mamy protokół różnic do wspólnego stanowiska w sprawie wprowadzenia wszystkich warunków, które zapewnią elastyczność i konkurencyjność niezbędną do realizacji przyszłego projektu Panda" czytamy w wydanym w piątek komunikacie Fiata.
Przedstawiając ostatnio plan podniesienia produkcji pojazdów we Włoszech do 1,4 mln w 2014 r., Sergio Marchionne, dyrektor zarządzający koncernu obwarował się go spełnieniem określonych warunków, m.in. pełne wykorzystanie fabryk (czyli 18 zmian na tydzień), rygorytyczne powstrzymania kosztów ogólnych i kosztów pracy czy zdecydowane zaangażowanie w World Class Manufacturing.