![](/images/stories/flags/france_flag.gif)
Jeśli porównywać sprzedaż według takiej samej liczby dni to nastąpił spadek rejestracji o 3,5 proc.
Sprzedaż Peugeot wzrosła o 4,5 proc. (25,3 tys. sztuk), Renault o 4,2 proc. (25,1 tys.) a Citroena spadła o 3,1 proc. (21,6 tys.). Na marki francuskie (w tym Dacia) przypadło 54,5 proc. wszystkich sprzedanych aut (81,9 tys. sztuk).
W okresie styczeń-lipiec 2013 r. we Francji zostało zarejestrowanych 1,08 mln nowych samochodów, o 9,7 proc. mniej niż rok wcześniej. Na auta francuskie przypadło 53,45 proc. całości, w tym:
- 18,53 proc. na Renault (200,5 tys. sztuk, -9,9 proc.),
- 16,34 proc. na Peugeot (176,7 tys., -9,2 proc.),
- 13,49 proc. na Citroena (145,9 tys., -15,6 proc.)
- 5,05 proc. na Dacię (54,6 tys., +8,6 proc.).