Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
Volvo Cars całkowicie zmienia swój model biznesowy. Obecny tradycyjny sposób sprzedaży zostanie zastąpiony budowaniem bezpośrednich relacji z klientami. A sprzedaż zostanie przeniesiona do internetu.

Volvo Cars do 2030 r. zamierza stać się producentem pojazdów z napędem wyłącznie elektrycznym, a w nadchodzących latach wprowadzi na rynek zupełnie nową rodzinę samochodów o takim napędzie. Będą dostępne wyłącznie przez internet.

W ramach nowej strategii handlowej Volvo Cars zamierza zainwestować w rozwój internetowych kanałów sprzedaży, zmniejszyć złożoność swojej oferty produktowej oraz wprowadzić przejrzyste i ustalone modele cenowe.

Volvo Cars skupi się na kompletnej i wygodnej dla klientów ofercie pod nazwą Care by Volvo, równolegle ze sprzedażą internetową.

- Przyszłość Volvo Cars opiera się na trzech filarach. Pierwszym z nich jest elektryfikacja, drugim - działania w internecie. Trzeci to po prostu wzrost i rozwój naszej firmy - podkreśla Lex Kerssemakers, szef globalnych operacji handlowych. - Pragniemy zaoferować naszym klientom wygodny sposób na posiadanie Volvo, eliminując komplikacje i formalności związane z jego zakupem. Upraszczanie i wygoda są podstawą wszystkiego, co robimy.

Strategia koncentruje się na najszybciej rozwijającym się segmencie światowego przemysłu samochodowego – rynku elektrycznych aut premium. Volvo Cars dąży do osiągnięcia pozycji lidera w tym segmencie i w przyszłości skupi się wyłącznie na rozwoju samochodów elektrycznych.

Volvo Cars intensywnie inwestuje w platformy sprzedaży internetowej, a także wraz z partnerami detalicznymi będzie budować jeszcze silniejsze relacje z klientami. Relacje z partnerami pozostaną kluczowym elementem doświadczenia klienta. Partnerzy nadal będą odpowiedzialni za szereg ważnych usług, takich jak przygotowywanie, dostarczanie i serwisowanie samochodów.

- Nasze działania online i offline wymagają pełnej integracji - dodaje Lex Kerssemakers. - Niezależnie od tego, na jakim etapie zakupu klient się znajduje - w internecie, w salonie, w jednym z naszych Volvo Studio czy za kierownicą samochodu - musi odczuwać być obsługiwany na najwyższym poziomie i czuć się komfortowo.

Care by Volvo, do niedawna znana jako usługa abonamentowa Volvo Cars, zostanie przekształcona w rozszerzoną i jeszcze wygodniejszą ofertę dla klientów.

Kupując elektryczne Volvo przez internet, klient otrzyma wygodny pakiet usług, obejmujący m.in. serwis, gwarancję, pomoc drogową, opcje ładowania w domu, na wielu rynkach - także ubezpieczenie.

W swoim flagowym sklepie internetowym, volvocars.com, firma radykalnie uprości proces składania zamówienia na elektryczne Volvo i zmniejszy liczbę kroków potrzebnych do przeprowadzenia tego procesu.

Klienci będą mogli wybierać spośród atrakcyjnych, wstępnie skonfigurowanych elektrycznych samochodów Volvo. Będzie je można zamówić prosto i wygodnie, z szybką dostawą.

Przejrzyste i ustalone modele cenowe zapewniają dodatkową wygodę i uproszczenie. Takie podejście pozwala uniknąć różnic cenowych, w zależności od wyników negocjacji. Ten model biznesowy jest przejrzysty i pozwala zbudować zaufanie nabywców.
0
Udostępniono

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Etisoft Sp. z o.o.
FORTY Sp. J. A. Korczyński, M. Tytkowska
ISRINGHAUSEN Sp. z o.o.
Craemer GmbH
Promot - Zakłady Metalowe Sp. z o.o.
FABER CNC