Zarówno w wersji hatchback, jak i limuzyna, Rapid został bardzo dobrze przyjęty przez klientów i jest obecnie drugim najlepiej sprzedającym się modelem ŠKODY.
„Jako drugi w bestsellerowej ofercie ŠKODY, Rapid jest ważnym filarem w naszej międzynarodowej strategii rozwoju. Dzięki odświeżeniu palety silników i zastosowaniu jeszcze nowszej technologii, mamy teraz naprawdę atrakcyjny model w ofercie” - mówi Werner Eichhorn, członek Zarządu ŠKODY do spraw sprzedaży i marketingu.
ŠKODA Rapid jest obecna w Europie od 2012 roku, a Spaceback zadebiutował pod koniec 2013 roku. Dodatkowo, ŠKODA od 2011 roku sprzedaje na rynku indyjskim specjalną wersję Rapida w specyfikacji indyjskiej. ŠKODA w przeciągu pierwszych 6 miesięcy tego roku dostarczyła 108 100 Rapidów Klientom - to wzrost o 5,6% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego.