Chevrolet zanotował w marcu na polskim rynku sprzedaż na poziomie 707 sztuk - to o 17% więcej w stosunku do lutego bieżącego roku (604 samochody).
W styczniu sprzedaż wyniosła 465 sztuk. Jest to tym samym drugi kolejny miesiąc wzrostu sprzedaży Chevroleta w Polsce. Łącznie sprzedaż Chevroleta w pierwszym kwartale bieżącego roku wyniosła 1776 sztuk. Najpopularniejszym modelem w gamie jest Aveo - prawie 60% sprzedaży marki w Polsce. Kolejne miejsca zajmują modele: Lacetti (12% sprzedaży) oraz Cruze (11% sprzedaży). Coraz większy jest udział modelu Captiva w sprzedaży Chevroleta, który obecnie wynosi 6%.
W kwietniu Chevrolet rozpoczyna oficjalną kampanię sprzedaży miejskiego Sparka - najnowszego modelu w gamie. W dniach 6-10 kwietnia w salonach Chevroleta oraz wybranych centrach handlowych będą odbywały się „Dni Sparka”, podczas których będzie można zapoznać się z tym nowym miejskim modelem samochodu, odbyć jazdę testową, a także wziąć udział w specjalnie przygotowanym z tej okazji konkursie. Pierwsi klienci, którzy zakupią Sparka otrzymają tylne czujniki parkowania gratis.
W styczniu sprzedaż wyniosła 465 sztuk. Jest to tym samym drugi kolejny miesiąc wzrostu sprzedaży Chevroleta w Polsce. Łącznie sprzedaż Chevroleta w pierwszym kwartale bieżącego roku wyniosła 1776 sztuk. Najpopularniejszym modelem w gamie jest Aveo - prawie 60% sprzedaży marki w Polsce. Kolejne miejsca zajmują modele: Lacetti (12% sprzedaży) oraz Cruze (11% sprzedaży). Coraz większy jest udział modelu Captiva w sprzedaży Chevroleta, który obecnie wynosi 6%.
W kwietniu Chevrolet rozpoczyna oficjalną kampanię sprzedaży miejskiego Sparka - najnowszego modelu w gamie. W dniach 6-10 kwietnia w salonach Chevroleta oraz wybranych centrach handlowych będą odbywały się „Dni Sparka”, podczas których będzie można zapoznać się z tym nowym miejskim modelem samochodu, odbyć jazdę testową, a także wziąć udział w specjalnie przygotowanym z tej okazji konkursie. Pierwsi klienci, którzy zakupią Sparka otrzymają tylne czujniki parkowania gratis.