Przedsiębiorca General Motors Poland Sp. z o.o. powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody marki OPEL GT RM 2007, wyprodukowane w Stanach Zjednoczonych, mogą stwarzać zagrożenie dla użytkowników.
Poinformowano, że w niektórych samochodach marki OPEL GT RM 2007, kluczyk w stacyjce może obrócić się do pozycji „wyłączony”, co może spowodować częściową utratę zasilania elektrycznego i unieruchomienie silnika. Ryzyko takiej sytuacji zwiększa się, gdy kluczyk jest dodatkowo obciążony (np. przez inne klucze lub pilota) lub gdy pojazd porusza się w trudnych warunkach drogowych. Jeśli kluczyk w stacyjce nie znajduje się w pozycji „włączony”, w razie wypadku może nie zadziałać system poduszek powietrznych.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 25 pojazdów (lista numerów VIN samochodów objętych kampanią).
Poinformowano, że w niektórych samochodach marki OPEL GT RM 2007, kluczyk w stacyjce może obrócić się do pozycji „wyłączony”, co może spowodować częściową utratę zasilania elektrycznego i unieruchomienie silnika. Ryzyko takiej sytuacji zwiększa się, gdy kluczyk jest dodatkowo obciążony (np. przez inne klucze lub pilota) lub gdy pojazd porusza się w trudnych warunkach drogowych. Jeśli kluczyk w stacyjce nie znajduje się w pozycji „włączony”, w razie wypadku może nie zadziałać system poduszek powietrznych.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 25 pojazdów (lista numerów VIN samochodów objętych kampanią).