Platforma tegorocznego 6. spotkania zakupowego Automotive CEE Day (Opole, 28-29 marca 2018) działa dopiero od kilkunastu dni a już znaczna część stoisk została wynajęta.
- Z pośród 70 przygotowanych stoisk ponad 20 zostało już sprzedanych. Kolejnych kilka zarezerwowano - mówi Rafał Orłowski, Partner w AutomotiveSuppliers.pl. - Cieszy nas, że tak wielu dostawców produkcyjnych i nieprodukcyjnych postanowiło skorzystać z udziału w wystawie.
Tylko do 25 stycznia można składać zamówienia, korzystając z preferencyjnej ceny na stoiska.
Udział w wystawie to doskonała okazja do szerszego przedstawienia oferty produkcyjnej lub usługowej przed najważniejszymi firmomi i przedstawicielami międzynarodowego przemysłu motoryzacyjnego.
Automotive CEE Day to jedno z najważniejszych spotkań B2B w Europie Środkowo-Wschodniej. W edycji 2018 wzięło udział ponad 240 firm (w tym ponad 50 wystawców), których przedstawiciele umówili ponad 1100 rozmów kooperacyjnych.
Aktualna informacja o Automotive CEE Day jest dostępna na www.automotiveceeday.eu
- Z pośród 70 przygotowanych stoisk ponad 20 zostało już sprzedanych. Kolejnych kilka zarezerwowano - mówi Rafał Orłowski, Partner w AutomotiveSuppliers.pl. - Cieszy nas, że tak wielu dostawców produkcyjnych i nieprodukcyjnych postanowiło skorzystać z udziału w wystawie.
Tylko do 25 stycznia można składać zamówienia, korzystając z preferencyjnej ceny na stoiska.
Udział w wystawie to doskonała okazja do szerszego przedstawienia oferty produkcyjnej lub usługowej przed najważniejszymi firmomi i przedstawicielami międzynarodowego przemysłu motoryzacyjnego.
Automotive CEE Day to jedno z najważniejszych spotkań B2B w Europie Środkowo-Wschodniej. W edycji 2018 wzięło udział ponad 240 firm (w tym ponad 50 wystawców), których przedstawiciele umówili ponad 1100 rozmów kooperacyjnych.
Aktualna informacja o Automotive CEE Day jest dostępna na www.automotiveceeday.eu