Od początku stycznia, kiedy ruszyła platforma 6. spotkania zakupowego Automotive CEE Day (Opole, 28-29 marca 2018) już połowa przygotowanych stoisk wystawienniczych została rozdysponowana.
- Przed tygodniem informowaliśmy, że pierwszych 20 stoisk trafiło do wystawców - podkreśla Rafał Orłowski, Partner w AutomotiveSuppliers.pl. - Zainteresowanie w ostatnich dniach jest tak duże, że obecnie już połowa z 70 przygotowanych miejsc została wynajęta.
Tylko do 25 stycznia można składać zamówienia, korzystając z preferencyjnej ceny na stoiska.
Automotive CEE Day to jedno z najważniejszych spotkań B2B w Europie Środkowo-Wschodniej. W edycji 2018 wzięło udział ponad 240 firm (w tym ponad 50 wystawców), których przedstawiciele umówili ponad 1100 rozmów kooperacyjnych.
Udział w wystawie to doskonała okazja do szerszego przedstawienia oferty produkcyjnej lub usługowej przed najważniejszymi firmomi i przedstawicielami międzynarodowego przemysłu motoryzacyjnego.
Aktualna informacja o Automotive CEE Day jest dostępna na www.automotiveceeday.eu
- Przed tygodniem informowaliśmy, że pierwszych 20 stoisk trafiło do wystawców - podkreśla Rafał Orłowski, Partner w AutomotiveSuppliers.pl. - Zainteresowanie w ostatnich dniach jest tak duże, że obecnie już połowa z 70 przygotowanych miejsc została wynajęta.
Tylko do 25 stycznia można składać zamówienia, korzystając z preferencyjnej ceny na stoiska.
Automotive CEE Day to jedno z najważniejszych spotkań B2B w Europie Środkowo-Wschodniej. W edycji 2018 wzięło udział ponad 240 firm (w tym ponad 50 wystawców), których przedstawiciele umówili ponad 1100 rozmów kooperacyjnych.
Udział w wystawie to doskonała okazja do szerszego przedstawienia oferty produkcyjnej lub usługowej przed najważniejszymi firmomi i przedstawicielami międzynarodowego przemysłu motoryzacyjnego.
Aktualna informacja o Automotive CEE Day jest dostępna na www.automotiveceeday.eu