18 lutego br. w Rzeszowie odbyła się konferencja prasowa zorganizowana przez AUTOSAN w związku z niedawnymi testami eksploatacyjnymi autobusu SANCITY 10LF z silnikiem EURO 6 prowadzonymi przez rzeszowskie MPK.
Obok dziennikarzy, reprezentujących wszystkie najważniejsze media regionalne i nie tylko, w siedzibie MPK przy ulicy Lubelskiej stawili się: Pan Marek Filip Prezes Zarządu MPK Rzeszów oraz przedstawiciele naszej Spółki w osobach Pana Ludwika Noworolskiego - Syndyka Masy Upadłości oraz Pana Sławomira Łopatowskiego – Prezesa Zarządu, Dyrektora Handlowego.
W trakcie konferencji zaprezentowany został oczywiście wspomniany już wcześniej SANCITY 10LF oraz dwa pozostałe modele autobusów z rodziny SANCITY: 12LF i 9LE, obydwa również z silnikami EURO 6.
Na początku spotkania Prezes Łopatowski opisał ekologiczne autobusy miejskie produkowane w Sanoku, które przeszły już z powodzeniem procesy homologacyjne, opowiedział krótko o działaniach produkcyjnych i handlowych podejmowanych przez Spółkę oraz odpowiedział na wszystkie pytania zadawane przez dziennikarzy.
Prezes rzeszowskiego MPK chwalił autobus, który przez miesiąc testowany był w regularnej komunikacji pasażerskiej stolicy Podkarpacia. Według przekazanych opinii kierowców pojazd sprawował się bardzo dobrze. Prezes Filip przekazał również informacje o planach kierowanej przez siebie Spółki dotyczących kolejnych zamówień na ok. 120 ekologicznych autobusów i co dla nas najważniejsze autobusy AUTOSAN wpisują się w wymagania rzeszowskiego przewoźnika.
Z kolei Pan Ludwik Noworolski Syndyk Masy Upadłości AUTOSAN S.A. mówił o przetargu, zmierzającym do wyłonienia potencjalnego inwestora i nabywcy fabryki, który będzie miał możliwość dokapitalizowania firmy tak, aby mogła realizować inwestycje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania i rozwoju. Po raz kolejny Syndyk podkreślił, że AUTOSAN ma warunki i potencjał, aby nadal produkować autobusy, dlatego też absolutnie przestrzegany będzie zapis przetargowy dotyczący kontynuacji produkcji.
Na zakończenie konferencji wszyscy Goście mieli możliwość uczestniczenia w przejażdżce tym samym autobusem SANCITY 10LF EURO 6, który testowany był w Rzeszowie.
Obok dziennikarzy, reprezentujących wszystkie najważniejsze media regionalne i nie tylko, w siedzibie MPK przy ulicy Lubelskiej stawili się: Pan Marek Filip Prezes Zarządu MPK Rzeszów oraz przedstawiciele naszej Spółki w osobach Pana Ludwika Noworolskiego - Syndyka Masy Upadłości oraz Pana Sławomira Łopatowskiego – Prezesa Zarządu, Dyrektora Handlowego.
W trakcie konferencji zaprezentowany został oczywiście wspomniany już wcześniej SANCITY 10LF oraz dwa pozostałe modele autobusów z rodziny SANCITY: 12LF i 9LE, obydwa również z silnikami EURO 6.
Na początku spotkania Prezes Łopatowski opisał ekologiczne autobusy miejskie produkowane w Sanoku, które przeszły już z powodzeniem procesy homologacyjne, opowiedział krótko o działaniach produkcyjnych i handlowych podejmowanych przez Spółkę oraz odpowiedział na wszystkie pytania zadawane przez dziennikarzy.
Prezes rzeszowskiego MPK chwalił autobus, który przez miesiąc testowany był w regularnej komunikacji pasażerskiej stolicy Podkarpacia. Według przekazanych opinii kierowców pojazd sprawował się bardzo dobrze. Prezes Filip przekazał również informacje o planach kierowanej przez siebie Spółki dotyczących kolejnych zamówień na ok. 120 ekologicznych autobusów i co dla nas najważniejsze autobusy AUTOSAN wpisują się w wymagania rzeszowskiego przewoźnika.
Z kolei Pan Ludwik Noworolski Syndyk Masy Upadłości AUTOSAN S.A. mówił o przetargu, zmierzającym do wyłonienia potencjalnego inwestora i nabywcy fabryki, który będzie miał możliwość dokapitalizowania firmy tak, aby mogła realizować inwestycje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania i rozwoju. Po raz kolejny Syndyk podkreślił, że AUTOSAN ma warunki i potencjał, aby nadal produkować autobusy, dlatego też absolutnie przestrzegany będzie zapis przetargowy dotyczący kontynuacji produkcji.
Na zakończenie konferencji wszyscy Goście mieli możliwość uczestniczenia w przejażdżce tym samym autobusem SANCITY 10LF EURO 6, który testowany był w Rzeszowie.