Od momentu przejęcia Działu Zawieszeń i Hamulców przez Beijing West Industries od amerykańskiej korporacji Delphi, krakowskie Centrum Techniczne BWI dwukrotnie zwiększyło liczbę zatrudnionych osób, osiągając pod koniec ubiegłego roku poziom 380 pracowników.
Taka tendencja wzrostowa dowodzi, że firma, która od niemal 5 lat prowadzi część swojej działalności w Polsce, coraz lepiej radzi sobie na rynku amortyzatorów pasywnych. Do takiego zwiększenia aktywności BWI w dużej mierze przyczynia się dynamiczny rozwój firmy w Chinach, gdzie w 2011 roku, w Pekinie, otwarto pierwszą nową fabrykę koncernu, której moce produkcyjne szacowane są na 4 miliony amortyzotorów i 8 milionów tłoczysk rocznie. Na tamtejszym rynku pozyskano także szereg nowych zamówień, czego konsekwencją jest wdrożenie kilku nowych aplikacji. Otwarcie nowego zakładu produkcyjnego oraz nowe projekty wymagają intensywnego wsparcia inżynierów z Krakowa i niemal stałej ich obecności w Pekinie.
- Centrum Techniczne w Krakowie, jako kluczowy dla BWI globalny ośrodek zajmujący się technologią amortyzatorów pasywnych, wspiera rozwój firmy w każdym regionie, w którym BWI prowadzi swoją działalność, niezależenie od tego, gdzie wdrażane są aplikacje i produkowane amortyzatory - mówi Jack Hackett, Dyrektor Sprzedaży i Inżynierii BWI Group.
Firma nie zaniedbuje też rynku eurpoejskiego, na którym udało się jej pozyskać kolejne projekty od czołowych producentów samochodów (BMW, PSA, Volvo), co przyczynia się do stopniowego wzrostu sprzedaży - w każdym kolejnym roku działaności pod skrzydłami nowego właściciela sprzedaż zwiększa się od kilku do kilkudziesięciu procent w stosunku do roku poprzedzającego.
Krakowskie Centrum Techniczne dostarcza rozwiązania w obszarze rozwoju produktu oraz rozwoju procesu produkcyjnego dla wszystkich aplikacji związanych z zawieszeniami pasywnymi. Znajdująca się w Krośnie fabryka to, jak do tej pory, największa fabryka BWI zdolna wyprodukować nawet 10 milionów sztuk amortyzatorów rocznie.
Taka tendencja wzrostowa dowodzi, że firma, która od niemal 5 lat prowadzi część swojej działalności w Polsce, coraz lepiej radzi sobie na rynku amortyzatorów pasywnych. Do takiego zwiększenia aktywności BWI w dużej mierze przyczynia się dynamiczny rozwój firmy w Chinach, gdzie w 2011 roku, w Pekinie, otwarto pierwszą nową fabrykę koncernu, której moce produkcyjne szacowane są na 4 miliony amortyzotorów i 8 milionów tłoczysk rocznie. Na tamtejszym rynku pozyskano także szereg nowych zamówień, czego konsekwencją jest wdrożenie kilku nowych aplikacji. Otwarcie nowego zakładu produkcyjnego oraz nowe projekty wymagają intensywnego wsparcia inżynierów z Krakowa i niemal stałej ich obecności w Pekinie.
- Centrum Techniczne w Krakowie, jako kluczowy dla BWI globalny ośrodek zajmujący się technologią amortyzatorów pasywnych, wspiera rozwój firmy w każdym regionie, w którym BWI prowadzi swoją działalność, niezależenie od tego, gdzie wdrażane są aplikacje i produkowane amortyzatory - mówi Jack Hackett, Dyrektor Sprzedaży i Inżynierii BWI Group.
Firma nie zaniedbuje też rynku eurpoejskiego, na którym udało się jej pozyskać kolejne projekty od czołowych producentów samochodów (BMW, PSA, Volvo), co przyczynia się do stopniowego wzrostu sprzedaży - w każdym kolejnym roku działaności pod skrzydłami nowego właściciela sprzedaż zwiększa się od kilku do kilkudziesięciu procent w stosunku do roku poprzedzającego.
Krakowskie Centrum Techniczne dostarcza rozwiązania w obszarze rozwoju produktu oraz rozwoju procesu produkcyjnego dla wszystkich aplikacji związanych z zawieszeniami pasywnymi. Znajdująca się w Krośnie fabryka to, jak do tej pory, największa fabryka BWI zdolna wyprodukować nawet 10 milionów sztuk amortyzatorów rocznie.