Świetnie sprawdzi się jako auto użytkowe w pracy, jak i jako samochód rodzinny. Caddy może być zasilany czterema rodzajami paliwa: olejem napędowym, benzyną, oraz gazem CNG i LPG. Zastosowanie alternatywnego paliwa pozwala nie tylko zmniejszyć emisję CO2 o ponad dziesięć procent, ale także obniżyć wydatki na paliwo. Uwzględniając dzisiejszą średnią cenę 2,82 zł za litr bardzo popularnego w Polsce LPG, koszt pokonania 100 kilometrów w Caddy BiFuel wyniesie zaledwie 29 zł. To bardzo mocny argument.
Caddy BiFuel obniża zużycie paliwa i emisję CO2: czterocylindrowy silnik o pojemności 1,6 litra i mocy 75 kW / 102 KM w wersji furgon zużywa średnio 10,3 litra LPG na 100 kilometrów. Pracując na benzynie Caddy BiFuel spala na tym samym dystansie zaledwie 8 litrów benzyny. Bilans środowiskowy Caddy z instalacją gazową wykazuje o ponad dziesięć procent niższą emisję CO2 w porównaniu z podobnym silnikiem benzynowym. Dodatkowy zbiornik gazu ma pojemność 44 litrów i umieszczony jest pod podłogą. Razem ze zbiornikiem benzyny (60 litrów) łączny zasięg wynosi ponad 1100 kilometrów. Zasięg w przypadku stosowania wyłącznie gazu wynosi około 430 kilometrów.
Dostawczy Caddy BiFuel Furgon dostępny jest w cenie 62.317 zł, wersja osobowa Trendline kosztuje 66.630 zł.