Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
citroen logoMarka Citroën zanotowała rekordowy wzrost sprzedaży nowych samochodów w porównaniu z analogicznym okresem 2018 roku. Systematyczny wzrost sprzedaży w pierwszych miesiącach bieżącego roku dostarcza wielu powodów do optymizmu.

Od początku roku, z miesiąca na miesiąc, notujemy wzrosty sprzedaży naszych samochodów. To napawa optymizmem, zwłaszcza jeśli porównamy nasze wyniki z tymi z ubiegłego roku. Duże nadzieje pokładamy też w naszym najnowszym modelu  z rodziny SUV-ów. C5 Aircross został bardzo ciepło przyjęty przez ekspertów i przez naszych klientów, spodziewamy się więc, że to on będzie w najbliższym czasie motorem napędowym sprzedaży - powiedział Sebastian Domeracki, dyrektor marki Citroën w Polsce.  

Citroën konsekwentnie realizuje swoje ambicje zwiększania sprzedaży na polskim rynku. W maju br. zarejestrowano 1184 nowe samochody osobowe francuskiej marki  - o 50,8 proc. więcej w porównaniu do maja 2018 r. To także wzrost o 29,4 proc. w stosunku do kwietnia 2019 r. Citroën zwiększył również udział w rynku samochodów osobowych z 1,85 proc. w maju 2018 roku do 2,51 proc. obecnie.

Szczególnie imponujący wzrost sprzedaży samochodów osobowych - 84,6 proc. w porównaniu z majem 2018 r. - marka Citroën zanotowała w segmencie samochodów firmowych i flotowych. Liderem wśród modeli Citroëna pozostaje C3, który jest popularny nie tylko wśród klientów flotowych, ale również indywidualnych.  

Łącznie od stycznia do maja br. sprzedaż samochodów osobowych Citroëna wzrosła o 9,9 proc. w stosunku do analogicznego okresu w 2018 r. Udział w rynku wyniósł 2,11 proc.  

Marka Citroën również może pochwalić się wzrostem sprzedaży w segmencie samochodów dostawczych. Do klientów trafiło w maju 335 samochodów, czyli o 7,4 proc. więcej niż w maju 2018 roku. Łącznie od początku roku Citroën sprzedał 1 603 samochody dostawcze, a wzrost marki wyniósł 8,2 proc. Najbardziej popularnym modelem użytkowym wśród kupujących był Citroën Jumper.

Łącznie sprzedaż samochodów osobowych i dostawczych marki Citroën od stycznia do maja 2019 r. wyniosła 6531 sztuk i wzrosła w stosunku do poprzedniego roku o 9,5 proc. Jest to więc wynik znacznie powyżej rynku w Polsce - wzrost o 3,7 proc. w stosunku do roku 2018 r.
0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Poliamid Plastics Sp. z o.o.
Nifco Poland Sp. z o.o.
TUV NORD Polska Sp. z o.o.
1Logistics Żuralski Sp. z o.o.
Oerlikon Balzers Coating Poland Sp. z o.o.
Bollhoff Technika Łączenia Sp. z o.o.