Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
Odnowiona gama, dwie głośne premiery ostatnich miesięcy: nowy PEUGEOT 508 oraz 508 SW - marka PEUGEOT budzi coraz większe zainteresowanie wśród polskich klientów, co znajduje odzwierciedlenie w jej wynikach handlowych. W lipcu marka spod znaku lwa przekroczyła 4 proc. udziału w rynku i ma apetyt na więcej.

W ciągu ostatnich czterech lat marka PEUGEOT odnowiła swoją gamę samochodów. Atrakcyjne SUV-y 2008, 3008 i 5008, nowy PEUGEOT 508 oraz 508 SW, PEUGEOT Rifter, PEUGEOT Traveller, a także dostawczy PEUGEOT Partner, zdobywca prestiżowego tytułu International Van of the Year 2019 (Międzynarodowy Samochód Dostawczy Roku 2019), już cieszą się wielkim zainteresowaniem. W perspektywie są kolejne nowości: jeszcze w tym roku pojawią się zelektryfikowane modele PEUGEOT 3008 HYBRID4 (z napędem 4X4), PEUGEOT 508 HYBRID oraz PEUGEOT 508 SW HYBRID oraz niekwestionowana gwiazda ostatniego Salonu Samochodowego w Genewie - nowy PEUGEOT 208, również w wersji w pełni elektrycznej. Gama dostawczych PEUGEOT Boxera i Experta również została odnowiona - wprowadzone zostały nowe wersje i silniki.

Kolejny rok to z kolei debiut nowego PEUGEOT 2008 - zapowiedź tej premiery oraz pierwsze zdjęcia całkowicie odnowionego modelu wzbudziły wiele pozytywnych reakcji zarówno wśród dziennikarzy branżowych, jak i pozostałych miłośników motoryzacji w Polsce.
0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Lubricant Polska Sp. z o.o.
ZG Lighting Polska Sp. z o.o.
Takoni Sp. z o.o.
LINEX Sp. z o.o.
Nifco Poland Sp. z o.o.
Impel Group