Pani Magdalena Sobolewska-Bereza z Warszawy jest nową właścicielką Toyoty C-HR Hybrid – dwumilionowego auta hybrydowego Toyoty w Europie. Samochód dostarczył autoryzowany dealer Toyota Radość.
Jubileuszowa hybryda to wyróżniający się nowoczesnym designem crossover z dwukolorowym nadwoziem w najbogatszej wersji Selection. Pani Magdalena odebrała go razem z upominkową kartą paliwową na rok.
„Wcześniej jeździłam tradycyjnym autem innej marki, ale Toyota C-HR jest unikalna i wyjątkowa. Ma ponadto wiele zalet, takich jak niskoemisyjność i ciekawy design. Jest też bardzo wygodna dla kierowcy. Wśród wielu atutów tego auta doceniam wygodny bagażnik, w którym mogę bez problemu wozić moje psy. Uważam, że hybryda jest przyszłością motoryzacji, szczególnie w mieście. Ma niewielkie zużycie paliwa, więc jest ekonomiczna. Jest też niskoemisyjna, a ponieważ jestem biologiem i myślę o zachowaniu bioróżnorodności dla przyszłych pokoleń, uważam, że jest to bardzo dobry wybór” - stwierdziła pani Magdalena, właścicielka dwumilionowej hybrydy Toyoty w Europie.
Doktor Magdalena Sobolewska-Bereza jest wykładowcą i dyrektorem administracyjnym na Wydziale Biologii Uniwersytetu Warszawskiego. Jest także przedsiębiorcą, właścicielką firmy organizującej szkolenia, wykłady i warsztaty. Zajmuje się również fotografią oraz pisze książki i artykuły do prasy branżowej. Pasjonuje się bioróżnorodnością, szczególnie zachowaniem zróżnicowania biologicznego w miastach, przekazywaniem wiedzy o przyrodzie osobom w każdym wieku oraz zwierzętami. Jest właścicielką dwóch psów, które podróżują razem z nią nową Toyotą C-HR.
„Jest mi niezmiernie miło, że to w Polsce, w salonie Toyota Radość została zakupiona dwumilionowa Toyota hybrydowa. Szczęśliwym nabywcą tego samochodu jest pani Magdalena, dla której ekologia jest szczególnie ważna. Samochód hybrydowy zaproponował pani Magdzie nasz najmłodszy doradca – energiczny młody człowiek, który ma głęboką świadomość potencjału napędu hybrydowego Toyoty” – dodała Maja Kleszczewska, prezes salonu Toyota Radość.
Samochody przyszłości już teraz
Od czasu wprowadzenia na rynek Toyoty Prius w 1997 roku japoński producent sprzedał na całym świecie ponad 12 mln hybryd. To pozwoliło ograniczyć emisję CO2 o ponad 93 mln ton.
Zainteresowanie technologią hybrydową wśród europejskich kierowców systematycznie rośnie. W 2011 roku hybrydy stanowiły w Europie 10% całkowitej sprzedaży samochodów Toyoty. W 2018 roku ich udział wzrósł do 47%. Gama hybryd Toyoty i Lexusa obejmuje obecnie 17 modeli należących do niemal wszystkich segmentów - od miejskiego Yarisa Hybrid po flagowe sportowe coupe Lexus LC 500h. W tym roku ich liczba przekroczy prawdopodobnie 500 000 aut.
„Cieszymy się, że na świecie jest już 12 milionów samochodów hybrydowych Toyoty. Ale jeszcze bardziej nas cieszy, że w Europie udało nam się sprzedać dwa miliony hybryd. Bardzo jesteśmy dumni także z tego, że dostarczyliśmy kierowcom ponad 40 tysięcy samochodów hybrydowych tylko i wyłącznie w Polsce. Klienci w Polsce doceniają samochody hybrydowe, bo są ekonomiczne, ekologiczne i superniezawodne” - podkreśla Witold Nowicki, dyrektor handlowy i członek zarządu Toyota Motor Poland oraz wiceprezes Toyota Central Europe.
Hybrydy kołem zamachowym elektromobilności w Polsce
Toyota jest głównym promotorem elektromobilności w Polsce. Producent ten odpowiada za ponad 90% sprzedaży hybryd na tym rynku. Dzięki pokonywaniu przynajmniej połowy dystansu w mieście z wykorzystaniem wyłącznie silnika elektrycznego hybrydy Toyoty stają się autami półelektrycznymi. Udowodniły to badania niezależnych ośrodków akademickich – Politechniki Krakowskiej i Uniwersytetu Rzymskiego. Częste wykorzystanie silnika elektrycznego przekłada się na znaczący spadek emisji spalin, czyniąc z hybryd idealny etap przejściowy na drodze do zero-emisyjności.
„Wcześniej jeździłam tradycyjnym autem innej marki, ale Toyota C-HR jest unikalna i wyjątkowa. Ma ponadto wiele zalet, takich jak niskoemisyjność i ciekawy design. Jest też bardzo wygodna dla kierowcy. Wśród wielu atutów tego auta doceniam wygodny bagażnik, w którym mogę bez problemu wozić moje psy. Uważam, że hybryda jest przyszłością motoryzacji, szczególnie w mieście. Ma niewielkie zużycie paliwa, więc jest ekonomiczna. Jest też niskoemisyjna, a ponieważ jestem biologiem i myślę o zachowaniu bioróżnorodności dla przyszłych pokoleń, uważam, że jest to bardzo dobry wybór” - stwierdziła pani Magdalena, właścicielka dwumilionowej hybrydy Toyoty w Europie.
Doktor Magdalena Sobolewska-Bereza jest wykładowcą i dyrektorem administracyjnym na Wydziale Biologii Uniwersytetu Warszawskiego. Jest także przedsiębiorcą, właścicielką firmy organizującej szkolenia, wykłady i warsztaty. Zajmuje się również fotografią oraz pisze książki i artykuły do prasy branżowej. Pasjonuje się bioróżnorodnością, szczególnie zachowaniem zróżnicowania biologicznego w miastach, przekazywaniem wiedzy o przyrodzie osobom w każdym wieku oraz zwierzętami. Jest właścicielką dwóch psów, które podróżują razem z nią nową Toyotą C-HR.
„Jest mi niezmiernie miło, że to w Polsce, w salonie Toyota Radość została zakupiona dwumilionowa Toyota hybrydowa. Szczęśliwym nabywcą tego samochodu jest pani Magdalena, dla której ekologia jest szczególnie ważna. Samochód hybrydowy zaproponował pani Magdzie nasz najmłodszy doradca – energiczny młody człowiek, który ma głęboką świadomość potencjału napędu hybrydowego Toyoty” – dodała Maja Kleszczewska, prezes salonu Toyota Radość.
Samochody przyszłości już teraz
Od czasu wprowadzenia na rynek Toyoty Prius w 1997 roku japoński producent sprzedał na całym świecie ponad 12 mln hybryd. To pozwoliło ograniczyć emisję CO2 o ponad 93 mln ton.
Zainteresowanie technologią hybrydową wśród europejskich kierowców systematycznie rośnie. W 2011 roku hybrydy stanowiły w Europie 10% całkowitej sprzedaży samochodów Toyoty. W 2018 roku ich udział wzrósł do 47%. Gama hybryd Toyoty i Lexusa obejmuje obecnie 17 modeli należących do niemal wszystkich segmentów - od miejskiego Yarisa Hybrid po flagowe sportowe coupe Lexus LC 500h. W tym roku ich liczba przekroczy prawdopodobnie 500 000 aut.
„Cieszymy się, że na świecie jest już 12 milionów samochodów hybrydowych Toyoty. Ale jeszcze bardziej nas cieszy, że w Europie udało nam się sprzedać dwa miliony hybryd. Bardzo jesteśmy dumni także z tego, że dostarczyliśmy kierowcom ponad 40 tysięcy samochodów hybrydowych tylko i wyłącznie w Polsce. Klienci w Polsce doceniają samochody hybrydowe, bo są ekonomiczne, ekologiczne i superniezawodne” - podkreśla Witold Nowicki, dyrektor handlowy i członek zarządu Toyota Motor Poland oraz wiceprezes Toyota Central Europe.
Hybrydy kołem zamachowym elektromobilności w Polsce
Toyota jest głównym promotorem elektromobilności w Polsce. Producent ten odpowiada za ponad 90% sprzedaży hybryd na tym rynku. Dzięki pokonywaniu przynajmniej połowy dystansu w mieście z wykorzystaniem wyłącznie silnika elektrycznego hybrydy Toyoty stają się autami półelektrycznymi. Udowodniły to badania niezależnych ośrodków akademickich – Politechniki Krakowskiej i Uniwersytetu Rzymskiego. Częste wykorzystanie silnika elektrycznego przekłada się na znaczący spadek emisji spalin, czyniąc z hybryd idealny etap przejściowy na drodze do zero-emisyjności.