Spółka DZT Tymińscy w minionym roku zrealizowała pierwszą dostawę 60 sztuk dla Wojska Polskiego, o czym już informowaliśmy naszych czytelników.
- Pomimo trudności związanych głównie z wznowienie produkcji i dostaw części po trzech latach przerwy w montażu pojazdu – mówi prezes Zbigniew Tymiński - dzięki zaangażowaniu naszych służb zaopatrzeniowych i elastyczności dostawców, kontrakt został wykonany w całości oraz terminowo.
Poza powyższą dostawą w minionym roku spółka otrzymała także zamówienia na 10 "cywilnych" Honkerów. Indywidualne zamówienia są obecnie w końcowej fazie realizacji.
Pod koniec 2010 roku z wynikiem pozytywnym został zakończony przeszło sześciomiesięczny test eksploatacyjny trzyosiowego Honkera, który z powodzeniem realizował zadania transportowe w kopalni ZG Rudna, należącej do KGHM.
Przypominamy, że spółka DZT Tymińscy uruchomiła produkcję Honkerów we wrześniu 2010 roku.
W 2011 r. produkcja w lubelskim zakładzie może sięgnąć blisko 800 pojazdów. DZT Tymińscy planuje wyprodukować około 200 Honkerów, które trafią do jednostek wojskowych a także do klientów z sektora rolniczego, górniczego, energetyki czy ratownictwa.
Pozostałą produkcję ma stanowić dostawczy model Pasagon, którego produkcja ma ruszyć, według zapewnień prezesa Tymińskiego w lutym tego roku. Pojazd będzie dostępny w kilku wersjach, początkowo furgon, kombi, skrzyniowy, a w trakcie roku także z zabudową m.in. kontenerową, wywrotka oraz specjalistyczne pod indywidualne zamówienia klientów.
Ponadto w lubelskim oddziale spółki produkowane są komponenty tłoczone dla takich klientów jak szwedzki Ecris i CBM Polska.
- Pomimo trudności związanych głównie z wznowienie produkcji i dostaw części po trzech latach przerwy w montażu pojazdu – mówi prezes Zbigniew Tymiński - dzięki zaangażowaniu naszych służb zaopatrzeniowych i elastyczności dostawców, kontrakt został wykonany w całości oraz terminowo.
Poza powyższą dostawą w minionym roku spółka otrzymała także zamówienia na 10 "cywilnych" Honkerów. Indywidualne zamówienia są obecnie w końcowej fazie realizacji.
Pod koniec 2010 roku z wynikiem pozytywnym został zakończony przeszło sześciomiesięczny test eksploatacyjny trzyosiowego Honkera, który z powodzeniem realizował zadania transportowe w kopalni ZG Rudna, należącej do KGHM.
Przypominamy, że spółka DZT Tymińscy uruchomiła produkcję Honkerów we wrześniu 2010 roku.
W 2011 r. produkcja w lubelskim zakładzie może sięgnąć blisko 800 pojazdów. DZT Tymińscy planuje wyprodukować około 200 Honkerów, które trafią do jednostek wojskowych a także do klientów z sektora rolniczego, górniczego, energetyki czy ratownictwa.
Pozostałą produkcję ma stanowić dostawczy model Pasagon, którego produkcja ma ruszyć, według zapewnień prezesa Tymińskiego w lutym tego roku. Pojazd będzie dostępny w kilku wersjach, początkowo furgon, kombi, skrzyniowy, a w trakcie roku także z zabudową m.in. kontenerową, wywrotka oraz specjalistyczne pod indywidualne zamówienia klientów.
Ponadto w lubelskim oddziale spółki produkowane są komponenty tłoczone dla takich klientów jak szwedzki Ecris i CBM Polska.