30 sierpnia br. sąd w Łodzi zatwierdził zmianę nazwy spółki Boshoku Automotive Poland Sp. z o.o. na Megatech Industries Tomaszów Sp. z o.o.
Zmiana to efekt przeprowadzonej w I półroczu 2016 r. sprzedaży przez Boshoku Automotive Europe na rzecz Megatech Industries działalności związanej z produkcją wyposażenia wnętrz samochodowych, przejętej w 2011 r. od POLYTEC Holding.
Transakcja objęła zakłady w Niemczech, Czechach i w Polsce (Tomaszów Maz.), z wyłączeniem związanych z produkcją foteli. Przejęte fabryki zatrudniały łącznie w chwili przejęcia około 2,1 tys. osób.
Dla zakładu w Tomaszowie Maz. to już czwarta zmiana właściciela. Fabryka powstała w 1996 r. jako pierwszy w Europie zakład amerykańskiego koncernu Findlay Industries. W 2004 roku wraz z innymi fabrykami Findlay w Hiszpanii, Niemczech, Wielkiej Brytanii i Afryce Południowej została kupiona przez austriacką grupę POLYTEC aby w 2011 roku trafić w ręce Toyoty Boshoku.
Megatech Industries Tomaszów Sp. z o.o. jest dostawcą podsufitek, paneli drzwiowych, podłokietników, paneli siedzeń tylnych oraz podłóg bagażnika dla wiodących producentów samochodów (OEM). Zatrudnia obecnie około 850 pracowników.
Zmiana to efekt przeprowadzonej w I półroczu 2016 r. sprzedaży przez Boshoku Automotive Europe na rzecz Megatech Industries działalności związanej z produkcją wyposażenia wnętrz samochodowych, przejętej w 2011 r. od POLYTEC Holding.
Transakcja objęła zakłady w Niemczech, Czechach i w Polsce (Tomaszów Maz.), z wyłączeniem związanych z produkcją foteli. Przejęte fabryki zatrudniały łącznie w chwili przejęcia około 2,1 tys. osób.
Dla zakładu w Tomaszowie Maz. to już czwarta zmiana właściciela. Fabryka powstała w 1996 r. jako pierwszy w Europie zakład amerykańskiego koncernu Findlay Industries. W 2004 roku wraz z innymi fabrykami Findlay w Hiszpanii, Niemczech, Wielkiej Brytanii i Afryce Południowej została kupiona przez austriacką grupę POLYTEC aby w 2011 roku trafić w ręce Toyoty Boshoku.
Megatech Industries Tomaszów Sp. z o.o. jest dostawcą podsufitek, paneli drzwiowych, podłokietników, paneli siedzeń tylnych oraz podłóg bagażnika dla wiodących producentów samochodów (OEM). Zatrudnia obecnie około 850 pracowników.