Z dwóch milionów wyprodukowanych do tej pory Fiatów Panda na rynek polski trafiło 115 465 sztuk, natomiast 1 884 535 egzemplarzy (94,2 proc.) wyeksportowano na rynki 76 państw, w tym do wszystkich państw europejskich, najwięcej do Włoch - 1 204 734 szt., Niemiec – 164 600 szt., Francji – 125 339 szt., a także m.in. do Japonii (3 805 szt.), RPA (3 632 szt.), Rosji (3 016 szt.), Meksyku (1 974 szt.).
Obecnie Panda produkowana jest w czterech wersjach silnikowych: trzema benzynowymi 1,1 (54 KM), 1,2 (69 KM), 1,4 (77 KM) oraz z superoszczędnym i ekologicznym dieslem 1,3 MultiJet (75 KM). W ofercie występuje także wersja Panda Natural Power na gaz ziemny oraz wersja LPG na gaz propan-butan.
Panda może być wyposażona w manualną skrzynię zmiany biegów lub automatyczną typu Dualogic /MTA/. Fiat Panda jest także jedynym modelem w segmencie A, który może mieć napęd na cztery koła – występuje on w wersjach Climbing lub Cross. Z kolei wersja Panda ECO podkreśla znaczenie jakie Fiat przywiązuje do ochrony środowiska. W minionych 8 latach nie mogło zabraknąć serii specjalnych Pandy, jak m.in. 100 HP, Alessi, Monster, Mamy oraz aktualnej w ofercie My Life.
Zakład Fiat Auto Poland w Tychach, gdzie Panda jest produkowana, zalicza się do światowej elity w przemyśle samochodowym, co zostało potwierdzone międzynarodowym audytem Word Class Manufacturing (stosowanie najlepszych i najskuteczniejszych metod zarządzania procesem produkcyjnym) oraz przyznaniem certyfikatu SILVER LEVEL. Przekłada się to w bezpośredni sposób na jakość produkowanych w Tychach samochodów. W opublikowanych rankingach niezawodności wg niemieckiego ADAC, Fiat Panda zajmuje czołowe miejsce w kategorii samochodów klasy „mini”.
Rok 2011 to szczególny rok w historii Fiat Auto Poland oraz fabryki w Tychach. Niedawno, w maju b.r. uruchomiono produkcję seryjną nowego modelu samochodu - Nowej Lancii Ypsilon.
Fiat Auto Poland od początku swojej działalności w Polsce, tj. od października 1992 r. do końca czerwca b.r. wyprodukował 6,2 mln samochodów.