TUV NORD Polska i Grupa Doradztwa Kreatywnego PRONOST zapraszają na kolejne szkolenia realizowane w ramach projektu Formuła Jakości - Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów w firmie motoryzacyjnej - GM, VW, Ford.
- rozdział odpowiedzialności za realizację wymagań klientów w organizacji
- zapewnianie aktualności CSR w strukturze dokumentacyjnej
- zapewnianie uwzględniania CSR w procesie projektowania i realizacji wyrobu
- komunikacja z klientem
Dzień 2 Omówienie CSR-ów wybranych klientów
1. GM
2. VW
3. FORD
Adresaci szkolenia:
Szkolenie odbędzie się w dniach 08-09 września br. w Hotelu "Elbrus" w Szczyrku.
Zakres:
Zakres:
- Wymagania ISO TS16949:2009 o CSR-ach
- Wymagania pozostałych podręczników rynku motoryzacyjnego a CSR-y (APQP, PPAP, FMEA)
- Czym są wymagania specyficzne klienta (CSR)
- Rodzaje wymagań CSR - wymagania globalne i szczegółowe
- Gdzie szukać wymagań CSR
- Zarządzanie CSR w organizacji
- rozdział odpowiedzialności za realizację wymagań klientów w organizacji
- zapewnianie aktualności CSR w strukturze dokumentacyjnej
- zapewnianie uwzględniania CSR w procesie projektowania i realizacji wyrobu
- komunikacja z klientem
- Odpowiedzialność przed klientem - jak zapewnić maksymalną zgodność z wymaganiami specyficznymi klienta i zabezpieczyć się przed negatywnymi konsekwencjami niedopatrzeń
Dzień 2 Omówienie CSR-ów wybranych klientów
1. GM
- General Motors Global Purchasing and Supply Chain / Global Supplier Quality
- Wraz z omówieniem procedur GMW 15049/GM 1927/ GP-5/ GP-8/ GP-9/ GP-10/ GP-11/ GP-12/GM1797
2. VW
- Formel Q Konkret / 3rd edition
- Formel Q Integral - Qualification program New Parts
- Formel Q Capability -Quality Capability Suppliers Assesments Guidelines
- Quality Documentation for pre-series phase
3. FORD
- Ford Motor Company Customer-Specific Requirements for use with ISO TS16949
- Global phased PPAP
Adresaci szkolenia:
Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób pracujących z wymaganiami klientów rynku motoryzacyjnego (wszystkie szczeble organizacji). W modelu kompetencji Formuły Jakości w szkoleniu powinni uczestniczyć kandydaci na: Inżyniera jakości w motoryzacji, Inżyniera procesu w motoryzacji, Pełnomocników ds SZJ, Audytorów wewnętrznych oraz Liderów projektu w motoryzacji.
Więcej o szkoleniu
Więcej o szkoleniu