General Motors (GM) najgorsze ma za sobą a fabryka Opla w Gliwicach już myśli o przyszłości, czytamy w poniedziałkowym "Pulsie Biznesu".
- W 2012 r. rozpocznie się dyskusja o lokalizacji produkcji nowej Astry, piątej już generacji. Bardzo nam zależy, by ten samochód trafił właśnie do Gliwic - powiedział "PB" Andrzej Korpak, dyrektor zarządzający General Motors Manufacturing Poland.
W Gliwicach od kilku miesięcy trwają przygotowania do wdrożenia do produkcji kolejnych wersji Astry IV. Koszt tej inwestycji to około 400 mln zł. - Seryjna produkcja trzydrzwiowego hatchbacka powinna ruszyć w grudniu 2011 r. Najpóźniej w połowie 2012 dołączy do niego wersja sedan - zapowiada szef gliwickiej fabryki.
Andrzej Korpak chce też zagospodarować wolne moce produkcyjne: około 40 tys. aut rocznie (fabryka jest w stanie wykonać 207 tys. rocznie).
Więcej w "Pulsie Biznesu".
- W 2012 r. rozpocznie się dyskusja o lokalizacji produkcji nowej Astry, piątej już generacji. Bardzo nam zależy, by ten samochód trafił właśnie do Gliwic - powiedział "PB" Andrzej Korpak, dyrektor zarządzający General Motors Manufacturing Poland.
W Gliwicach od kilku miesięcy trwają przygotowania do wdrożenia do produkcji kolejnych wersji Astry IV. Koszt tej inwestycji to około 400 mln zł. - Seryjna produkcja trzydrzwiowego hatchbacka powinna ruszyć w grudniu 2011 r. Najpóźniej w połowie 2012 dołączy do niego wersja sedan - zapowiada szef gliwickiej fabryki.
Andrzej Korpak chce też zagospodarować wolne moce produkcyjne: około 40 tys. aut rocznie (fabryka jest w stanie wykonać 207 tys. rocznie).
Więcej w "Pulsie Biznesu".