Nacisk na wprowadzanie szybkich oszczędności, niska sprzedaż na europejskim rynku motoryzacyjnym oraz niekorzystne prognozy sprzedaży na 2013 r. sprawiły, że Opel/Vauxhall podjął decyzję o ograniczeniu pracy linii montażowych w swoich zakładach do dwóch zmian (a w przypadku Luton nawet do jednej).
Dotyczy to również fabryki General Motors Manufacturing Poland (GMMP) w Gliwicach. Od 3 grudnia br. montaż, lakiernia i część spawalni ma przejść na system dwuzmianowy, przy tempie linii produkcyjnej na poziomie 37,5 auta na godzinę.
Cały czas na trzy zmiany pracować będą natomiast tłocznia, utrzymanie ruchu, pozostała część spawalni oraz obsługujące te obszary materiałówka oraz jakość.
Dotyczy to również fabryki General Motors Manufacturing Poland (GMMP) w Gliwicach. Od 3 grudnia br. montaż, lakiernia i część spawalni ma przejść na system dwuzmianowy, przy tempie linii produkcyjnej na poziomie 37,5 auta na godzinę.
Cały czas na trzy zmiany pracować będą natomiast tłocznia, utrzymanie ruchu, pozostała część spawalni oraz obsługujące te obszary materiałówka oraz jakość.