Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
Całkowita lub częściowa likwidacja dziesięciu fabryk i zwolnienie 18 tys. osób to możliwe konsekwencje przejęcia europejskiej części GM przez Fiata.

(..)  Zgodnie z nią cięcia objęłyby m.in. fabrykę silników wysokoprężnych Ispol w Tychach (należy do GM i Isuzu). Fiat oficjalnie zaprzeczył doniesieniom, ogłaszając natychmiast, że „informacje nie pochodzą z koncernu i nie są częścią jakiegokolwiek planu przygotowywanego przez firmę”.

- Za wcześnie jest jeszcze, by mówić o jakimkolwiek zamykaniu fabryki - mówi „Rz” Rafał Orłowski, analityk z firmy doradczej AutomotiveSuppliers.pl. - Nie wiadomo, jaki inwestor wejdzie do GM Europe. Gdyby był to Fiat, to zamknięcie niektórych zakładów, takich jak w Kaiserslautern w Niemczech i Ispol w Tychach, byłoby logiczne.

Więcej w "Rzeczpospolitej".
0
Udostępniono

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

GREG-PLAST
FABER CNC
PLAST-MET Automotive Systems Sp. z o.o.
METCHEM Sp. z o.o.
Mondi Simet Sp. z o.o.
VEOLIA Water Technologies Sp. z o.o.