Całkowita lub częściowa likwidacja dziesięciu fabryk i zwolnienie 18 tys. osób to możliwe konsekwencje przejęcia europejskiej części GM przez Fiata.
(..) Zgodnie z nią cięcia objęłyby m.in. fabrykę silników wysokoprężnych Ispol w Tychach (należy do GM i Isuzu). Fiat oficjalnie zaprzeczył doniesieniom, ogłaszając natychmiast, że „informacje nie pochodzą z koncernu i nie są częścią jakiegokolwiek planu przygotowywanego przez firmę”.
- Za wcześnie jest jeszcze, by mówić o jakimkolwiek zamykaniu fabryki - mówi „Rz” Rafał Orłowski, analityk z firmy doradczej AutomotiveSuppliers.pl. - Nie wiadomo, jaki inwestor wejdzie do GM Europe. Gdyby był to Fiat, to zamknięcie niektórych zakładów, takich jak w Kaiserslautern w Niemczech i Ispol w Tychach, byłoby logiczne.
Więcej w "Rzeczpospolitej".
(..) Zgodnie z nią cięcia objęłyby m.in. fabrykę silników wysokoprężnych Ispol w Tychach (należy do GM i Isuzu). Fiat oficjalnie zaprzeczył doniesieniom, ogłaszając natychmiast, że „informacje nie pochodzą z koncernu i nie są częścią jakiegokolwiek planu przygotowywanego przez firmę”.
- Za wcześnie jest jeszcze, by mówić o jakimkolwiek zamykaniu fabryki - mówi „Rz” Rafał Orłowski, analityk z firmy doradczej AutomotiveSuppliers.pl. - Nie wiadomo, jaki inwestor wejdzie do GM Europe. Gdyby był to Fiat, to zamknięcie niektórych zakładów, takich jak w Kaiserslautern w Niemczech i Ispol w Tychach, byłoby logiczne.
Więcej w "Rzeczpospolitej".