Ponad 34, 6 tys. zarejestrowanych samochodów to wynik z jakim ŠKODA zamyka pierwsze półrocze 2019 roku. Uzyskany przez markę rezultat podkreśla silną pozycję lidera na polskim rynku motoryzacyjnym.
Sukces ŠKODY w okresie od stycznia do czerwca br. to m.in. efekt wysokiej sprzedaży modeli OCTAVIA oraz FABIA, które są najczęściej wybieranymi przez Polaków samochodami oraz rosnącej popularności dwóch SUV-ów: KAROQA oraz KODIAQA. Marka kontynuuje ofensywę i zapowiada rozbudowę oferty o kolejnego SUV-a, a także modele z napędem hybrydowym i elektrycznym.
- Z przyjemnością podsumowujemy pierwsze półrocze 2019 roku, w którym kolejny raz z rzędu zostaliśmy liderem rynku. Nie byłoby to możliwe bez zaufania, którym od lat darzą nas Polacy. Cieszę się, że odpowiadamy na zmieniające się potrzeby konsumentów i trafiamy do nich z naszą ofertą. Osiągnięte przez nas wyniki dowodzą, że kierunek który obraliśmy jest właściwy. Podkreśla to pozytywny odbiór nowej ŠKODY FABIA, OCTAVII, czy modeli z rodziny SUV-ów. Jesteśmy przekonani, że nowości, które wkrótce uzupełnią nasze portfolio produktowe oraz modele z napędem hybrydowym i elektrycznym pozwolą nam osiągać jeszcze lepsze rezultaty - podsumowuje Tomasz Porawski, Dyrektor marki ŠKODA w Polsce.
Podwójne modelowe zwycięstwo
Pierwsze półrocze 2019 roku ŠKODA zamyka ze świetnymi wynikami dwóch bestsellerowych modeli. Najchętniej wybieranym przez Polaków autem była OCTAVIA, której na rynek trafiło 10 334 egzemplarze. Kolejne miejsce na podium zajęła nowa FABIA. Dostarczono ją do klientów w liczbie 9 269 sztuk. Miejskie auto zyskało wyraziste oblicze w 2018 roku, w pełni odpowiadając na potrzeby konsumentów. Dzięki zmianom w obrębie designu nadwozia i wnętrza oraz rozwiązaniom technologicznym z zakresu bezpieczeństwa, stało się jeszcze chętniej wybieranym samochodem. W przyszłym roku swoją premierę będzie świętowała także nowa OCTAVIA. Model, który od lat cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem, w 2020 roku zadebiutuje w kolejnej, czwartej odsłonie.
ŠKODA liderem zaufania
Wieloletnia dominacja ŠKODY w Polsce to wyraz zaufania konsumentów i wynik konsekwentnie realizowanej strategii sprzedażowej i komunikacyjnej. Nadchodzące miesiące to ekspansja zyskującego coraz większą popularność modelu SCALA, który charakteryzuje się emocjonalnym designem oraz starannie zaprojektowanymi detalami.
W drugiej połowie roku polską premierę w portfolio marki będzie mieć także kolejny SUV, miejski KAMIQ. Nowością w ofercie ŠKODY będzie również odświeżona gama flagowego modelu SUPERB, który jako SUPERB Scout zadebiutuje w uterenowionej wersji.
Ofensywa modeli hybrydowych i elektrycznych
Gamę modeli SUPERB uzupełni samochód z napędem hybrydowym typu plug-in SUPERB iV, który pozwoli nawet na 55 km bezemisyjnej jazdy (WLTP). Równocześnie zadebiutuje w pełni elektryczna ŠKODA CITIGOe iV. Dzięki swojej cichej, płynnej i dynamicznej jeździe, będzie ona idealnym partnerem w mieście. Oba pojazdy wejdą do sprzedaży na początku 2020 roku.
- ŠKODA jest liderem rynku, który nie spoczywa na laurach. Aktywnie wprowadzamy nowe modele, a także, odważnie patrząc w przyszłość, poszerzamy naszą ofertę o napędy nisko- i bezemisyjne. W ten sposób jesteśmy blisko klienta i tworzymy dla niego całościową ofertę - podsumowuje Tomasz Porawski, Dyrektor marki ŠKODA w Polsce.