Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
Najstarszy południowokoreański producent samochodów SsangYong, przed europejską premierą pierwszego elektrycznego samochodu, zaprezentował szkice modelu X200, zwiastującego nową filozofię projektową marki. Tymczasem na rynku polskim, dynamicznie rośnie liczba autoryzowanych przedstawicieli SsangYong - do końca roku otwarty zostanie dwudziesty punkt dilerski marki.

Firma SsangYong Motor Company, producent samochodów terenowych oraz SUV-ów z doświadczeniem przeszło 67 lat, zaprezentował szkice SUV-a nowej generacji pod nazwą kodową X200. Projekt inspirowany pierwszym modelem Korando, odkrywa nadchodzące zmiany we wzornictwie i przyszłej gamie modelowej, zgodnie z nową maksymą marki Powered by Toughness (Napędzany wytrzymałością).

W Polsce, za dystrybucję koreańskiej marki, od początku tego roku odpowiada nowa spółka importerska - SsangYong Auto Polska.

-Podstawowym elementem budowania zaufania klientów do marki jest jej stabilna reprezentacja i silna sieć dilerska, stąd intensywnie pracujemy nad rozwojem sieci SsangYong w Polsce. Do końca bieżącego roku, klienci będą mieli do dyspozycji 20 punktów sprzedażowo-serwisowych i kolejnych 8 punktów serwisowych, umożliwiając w sposób komfortowy odbycie jazdy testowej, zakup samochodu i późniejszą obsługę serwisową blisko miejsca zamieszkania - mówi Mariusz Jakimiuk, Dyrektor Zarządzający SsangYong Auto Polska.

Priorytetem, zarówno dla Importera i całej sieci dilerskiej, pozostaje krzewienie wiedzy o koreańskiej marce i gamie modelowej, ich niezawodności i jakości wykończenia. W komunikacji reklamowej Importer zachęca potencjalnych klientów do kontaktu i odbycia jazd testowych, które diametralnie zmieniają postrzeganie marki i opinie na temat jakości czy standardowego wyposażenia.

- SsangYong to marka z wielkim potencjałem na polskim rynku. Koreańskie pochodzenie i niezawodność potwierdzona 5-letnią fabryczną gwarancją, pomogą w walce o polskiego klienta, poszukującego coraz częściej produktów pozwalających wyróżnić się w gąszczu europejskich producentów. Dodając do tego dobrą, na tle innych Producentów, dostępność samochodów z możliwością natychmiastowego odbioru, dynamiczny wzrost sprzedaży w Polsce wydaje się nieunikniony - dodaje Mariusz Jakimiuk.
0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Link International Transport
 Quality Control Innovation System Sp. z o.o.
SAFECHEM Europe GmbH
Gotec Plastics Polska sp. z o.o.
PLAST-MET Automotive Systems Sp. z o.o.
Impel Group