Od jakiegoś czasu obserwujemy większe zainteresowanie koreańskich dostawców motoryzacyjnych inwestowaniem w Polsce. Jeden z projektów inwestycyjnych chce zrealizować firma, która już działała w naszym kraju.
Kwangjin Machine, bo o niej mowa, była już mniejszościowym udziałowcem w spółce zależnej FSO w Siedlcach (Kwangjin-ZPP Poland, obecnie ZPP Auto w upadłości likwidacyjnej).
W sierpniu br. w katowickim sądzie został zarejestrowany nowy podmiot Kwangjin Poland z siedzibą w Tychach. Jak nieoficjalnie dowiedział się AutomotiveSuppliers.pl inwestycja ma być zrealizowana jako brownfield (przejęcie istniejącego obiektu produkcyjno-magazynowego). Kwangjin ma wytwarzać mechanizmy opuszczania szyb a pierwszym klientem będzie Grupa Volkswagena.
Docelowe zatrudnienie ani deklarowana wartość inwestycji nie zostały jeszcze ujawnione.
Przypominamy, że ostatnio swoje zakłady w Polsce uruchomiły tacy dostawcy jak: Mando (Wałbrzych), Nifco Korea (Żory), Hanil E-Hwa Automotive (Ustroń), KOAM (Skoczów).
Kwangjin Machine, bo o niej mowa, była już mniejszościowym udziałowcem w spółce zależnej FSO w Siedlcach (Kwangjin-ZPP Poland, obecnie ZPP Auto w upadłości likwidacyjnej).
W sierpniu br. w katowickim sądzie został zarejestrowany nowy podmiot Kwangjin Poland z siedzibą w Tychach. Jak nieoficjalnie dowiedział się AutomotiveSuppliers.pl inwestycja ma być zrealizowana jako brownfield (przejęcie istniejącego obiektu produkcyjno-magazynowego). Kwangjin ma wytwarzać mechanizmy opuszczania szyb a pierwszym klientem będzie Grupa Volkswagena.
Docelowe zatrudnienie ani deklarowana wartość inwestycji nie zostały jeszcze ujawnione.
Przypominamy, że ostatnio swoje zakłady w Polsce uruchomiły tacy dostawcy jak: Mando (Wałbrzych), Nifco Korea (Żory), Hanil E-Hwa Automotive (Ustroń), KOAM (Skoczów).