- Przemysł motoryzacyjny zakończył niezwykle trudny 2020 rok - mówi Rafał Orłowski, Partner w AutomotiveSuppliers.pl. - W tym roku branża w Europie oczekuje poprawy ale nadal będziemy mierzyli się z wyzwaniami nadal trwającej pandemii COVID-19. W wydaniu 1/2021 opublikujemy m.in. artykuły:
- Fuzja PSA i FCA. Kto następny? - kilka słów o zmianach na rynku koncernów samochodowych
- W 2022 roku przyspieszy produkcja aut w Polsce - już za półtora roku nowe auta wyjadą z fabryk Grupy Stellantis (w Gliwicach i Tychach) a także z zakładu VW w Poznaniu
- Electromobility Poland zapowiada budowę fabryki w Jaworznie
- Przyszłość baterii do pojazdów elektrycznych - czyli jak zmienią się zasięgi e-aut
- Barometr dostawców motoryzacyjnych - czego spodziewają się w 2021 roku menadżerowie zakładów produkcyjnych
- Motoryzacja przyspiesza z automatyzacją i robotyzacją
- Zatrudnienie w 2020 spadło mniej niż zakładano - Iwzrost zamówień w II półroczu i rozwój elektromobilności ograniczyły skalę redukcji miejsc pracy w przemyśle motoryzacyjnym
- Jak uniknąć paraliżu w logistyce i obsłudze klienta w dobie COVID-19?
- i wiele wiele innych
Nasze łamy są otwarte na prezentację interesujących case studies i rozwiązań - zapraszamy do współpracy. Dlaczego warto publikować w kwartalniku AutomotiveSuppliers.pl review:
- duży zasięg wersji elektronicznej - kwartalnik można przeczytać online w portalu oraz na naszym koncie Linkedin (ponad 15 tys. obserwujących i ponad 11 tys. wyświetleń kwartalnika) lub pobrać w wersji pdf (standardowo 1 000 - 1 200 pobrań poszczególnych wydań).
- istotna grupa docelowa - osoby zarządzające firmami oraz menadżerowie średniego szczebla (szefowie produkcju, HR, jakości, logistyki i in.).
- najciekawsze artykuły publikowane są także w portalu a także zamieszczane w newsletterze (ponad 3 000 odbiorców).
Zapraszamy do kontaktu: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..