Rośnie liczba właścicieli samochodów Mitsubishi w Polsce – w samym lipcu zanotowano niemal 100% wzrost sprzedaży tej japońskiej marki, a w ciągu pierwszych 7 miesięcy tego roku blisko 37% więcej klientów zdecydowało się na zakup samochodu spod znaku Trzech Diamentów.
Tak dobre wyniki są efektem dużego zainteresowania nowym SUV-em coupe Mitsubishi Eclipse Cross, a także cenionymi modelami ASX i Outlander.
98,9% więcej Mitsubishi w lipcu, Eclipse Cross bestsellerem
Na szczycie lipcowego rankingu sprzedaży Mitsubishi znalazł się nowoczesny SUV coupe Mitsubishi Eclipse Cross, który kusi sportową sylwetką, oferując znakomite osiągi, wysoki poziom bezpieczeństwa i komfortu oraz innowacyjne układy sterowania i łączności. Na drugim miejscu pod względem sprzedaży uplasował się znany crossover Mitsubishi ASX, na zakup którego zdecydowało się o blisko 17% więcej klientów. O niemal 5% wzrosła także sprzedaż pickupa Mitsubishi L200, niezwykle cenionego przez klientów za znakomity napęd na 4 koła i wygodę, jaką daje SUV.
Tempo rośnie z miesiąca na miesiąc
Podczas pierwszych siedmiu miesięcy tego roku do klientów trafiło 3128 aut Mitsubishi – w zestawieniu z ubiegłorocznym rezultatem sprzedaży (2292 auta) to aż o 37% więcej. Głównymi lokomotywami wzrostu były modele ASX, Outlander i Eclipse Cross, a klienci ciepło przyjęli także przedwakacyjny debiut - miejskie Mitsubishi Space Star. Nie słabnie zainteresowanie terenową legendą – Mitsubishi Pajero, które zdobyło aż o 22% więcej klientów.
98,9% więcej Mitsubishi w lipcu, Eclipse Cross bestsellerem
Na szczycie lipcowego rankingu sprzedaży Mitsubishi znalazł się nowoczesny SUV coupe Mitsubishi Eclipse Cross, który kusi sportową sylwetką, oferując znakomite osiągi, wysoki poziom bezpieczeństwa i komfortu oraz innowacyjne układy sterowania i łączności. Na drugim miejscu pod względem sprzedaży uplasował się znany crossover Mitsubishi ASX, na zakup którego zdecydowało się o blisko 17% więcej klientów. O niemal 5% wzrosła także sprzedaż pickupa Mitsubishi L200, niezwykle cenionego przez klientów za znakomity napęd na 4 koła i wygodę, jaką daje SUV.
Tempo rośnie z miesiąca na miesiąc
Podczas pierwszych siedmiu miesięcy tego roku do klientów trafiło 3128 aut Mitsubishi – w zestawieniu z ubiegłorocznym rezultatem sprzedaży (2292 auta) to aż o 37% więcej. Głównymi lokomotywami wzrostu były modele ASX, Outlander i Eclipse Cross, a klienci ciepło przyjęli także przedwakacyjny debiut - miejskie Mitsubishi Space Star. Nie słabnie zainteresowanie terenową legendą – Mitsubishi Pajero, które zdobyło aż o 22% więcej klientów.