Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
asr logo2Znana na rynku polskim i europejskim firma Glass Service od niedawna zwie się CVGS, a jej nowa identyfikacja sugeruje zmiany.
 
Co kryje się za tak odważnym krokiem w komunikacji? O nowym obliczu marki i jej roli w branży samochodowej rozmawiam z prezesem zarządu Damianem Piórko.
 
CVGS

Kiedy nadchodzi taki moment, że zarząd firmy stwierdza: czas na zmiany?
 
Z mojego oraz osób, z którymi współpracuję, punktu widzenia wynika, że nie ma czegoś takiego jak czas na zmiany. Dlaczego? Bo zmiany w prężnie rozwijającej się firmie zachodzą cały czas. Oczywiście ważne jest, żeby zachować balans i dać możliwość ich wprowadzenia, oswojenia się z nimi. Zmiany możemy podzielić na te mniej spektakularne, skupione na tym, co dzieje się wewnątrz firmy, ale powodujące, że system działa, a nasi klienci śpią spokojnie, widząc stały nasz progres jako dostawcy, oraz na te bardziej spektakularne - dostrzegane przez nasze otoczenie biznesowe. Do tych ostatnich na pewno należy rebranding firmy.

Zachęcamy do przeczytania całego artykułu (wersja papierowa AutomotiveSuppliers.pl Review Nr 1 (44), s. 44-45) w elektronicznym wydaniu AutomotiveSuppliers.pl review Nr 1/2019

0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Linde  Material Handling Polska Sp. z o. o.
ABC Colorex Sp. z o.o.
Alucrom Sp. z o.o.
Zakład Wyrobów Metalowych STRUMET Sp. z o. o.
RADMOT Sp. z o.o.
PLAST-MET Automotive Systems Sp. z o.o.