Znana na rynku polskim i europejskim firma Glass Service od niedawna zwie się CVGS, a jej nowa identyfikacja sugeruje zmiany.
Co kryje się za tak odważnym krokiem w komunikacji? O nowym obliczu marki i jej roli w branży samochodowej rozmawiam z prezesem zarządu Damianem Piórko.
Kiedy nadchodzi taki moment, że zarząd firmy stwierdza: czas na zmiany?
Z mojego oraz osób, z którymi współpracuję, punktu widzenia wynika, że nie ma czegoś takiego jak czas na zmiany. Dlaczego? Bo zmiany w prężnie rozwijającej się firmie zachodzą cały czas. Oczywiście ważne jest, żeby zachować balans i dać możliwość ich wprowadzenia, oswojenia się z nimi. Zmiany możemy podzielić na te mniej spektakularne, skupione na tym, co dzieje się wewnątrz firmy, ale powodujące, że system działa, a nasi klienci śpią spokojnie, widząc stały nasz progres jako dostawcy, oraz na te bardziej spektakularne - dostrzegane przez nasze otoczenie biznesowe. Do tych ostatnich na pewno należy rebranding firmy.
Zachęcamy do przeczytania całego artykułu (wersja papierowa AutomotiveSuppliers.pl Review Nr 1 (44), s. 44-45) w elektronicznym wydaniu AutomotiveSuppliers.pl review Nr 1/2019